دسته‌ها
اخبار

لیست بهترین وکلای وکیل تهران تهران صفحه 1-وکیل علیرضا مرادی

11- مشاور حقوقی مدیر عامل شرکت پترو امید آسیا (سهامی خاص) وابسته به بانک سپه. وکیلی که با روح قانون آشنایی نداشته باشد نمی‌تواند قدم مناسبی برای موکل خود بردارد. شما برای مراجعه به دفاتر وکالت میتوانید در صورت داشتن تلفن دفاتر وقت قبلی بگیرید و یا به صورت حضوری وقت بگیرید و اگر در برخی موارد بعضی وکلا وقت ازاد داشته باشند میتوانید بدون وقت قبلی مراجعه کنید. دیدار با وکیل بیشتر اوقات از طریق هماهنگی قبلی امکان پذیر است که بازهم این امر به تصمیم وکیل شما بستگی دارد.

  • دیدار با وکیل بیشتر اوقات از طریق هماهنگی قبلی امکان پذیر است که بازهم این امر به تصمیم وکیل شما بستگی دارد.
  • گروه وکلای آریا دادیار ، فعالیت خود را از سال 1389 به منظور ارائه خدمات مشاوره ای به متقاضیان آغاز نمود.
  • یکی از بهترین راه های ارتباطی با وکیل تهران و یا هر وکیلی، مراجعه به صورت حضوری به دفتر وکالت وی می باشد و مشاوره حقوقی مستقیم با وکیل که باعث می شود تمام مطالب به طور دقیق تر و واضح به وکیل منتقل شود.
  • ایشان در دفتر وکالت خود تمامی خدمات حقوقی، کیفری، خانواده، ثبتی، ملکی، قضایی و … را ارائه می دهند.

شما می‌توانید براساس معیار‌های خود، از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنید. برای اینکه در پرونده های خود پیروز شوید باید به دنبال وکیل پایه یک دادگستری بگردید که در تهران فعالیت و سابقه خوبی داشته باشد ، لذا نباید در انتخاب وکیل سرسری و ساده عمل کنید ، زیرا انتخاب وکیل کم تجربه شاید ضربات جبران ناپذیری در ادامه روند زندگی شما وارد نماید. با هر تجربه و تخصص و تحصیلاتی که باشید در مواقعی که مشکلی برایتان اتفاق می‌افتد و خودتان دانش حل و فصل آن را ندارید.

وکیل دعاوی حقوقی در تهران

می‌توانید درباره سابقه و رزومه او اطلاعات کافی به دست آورید. وکیل اداری وکیلی است که به واسطه قرارداد وکالت اداری مسئول کار اداری موکل می‌شود. وکیل اداری موظف است که امور اداری فرد را در ادارات مختلف بسته به قرارداد پیگیری کند.

… باشد با این شرط که در پرونده‌های مالی کمتر از ۵۰ میلیون تومان در محاکم قضایی به عنوان وکیل حاضر شود البته به جز اصل نکاح، طلاق و اثبات نسب و نفی نسب که دیگر محدودیت ۵۰ میلیون تومان برایش در نظر گرفته نمی‌شود. وکالت یک عقد جایز است که در چارچوب مقررات قانون مدنی منعقد می‌شود و طرفین آن وکیل و موکل نامیده می‌شوند و به موجب آن یکی از طرفین، طرف دیگر را برای انجام امری نایب خود می نماید ( ماده 656 قانون مدنی) که باید در این مورد از حقوق موکل خود دفاع کند. متعهد شدن یک دفترحقوقی با سابقه موفق ، میزان زیادی به شما در نتیجه موفقیت پرونده کمک می ‌کند. وکیل دادگستری و همچنین شغل وکالت مورد حمایت هیچ نهادی نیست و وکیل در عین اینکه حامی قربانیان است اما خود هیچ حمایتگر رسمی ندارد و متاسفانه قوه قضاییه و حتی گاهی وکیل و مول را مورد حمله قرار می دهد.

بعد از این که پرونده ای را قبول کرد باید به جای موکل خود در دادگاه حاضر شده و از حقوق او دفاع نماید و در صورت نیاز به ارائه اسناد و مدارک برای جمع آوری آن ها تلاش کند. قبل از این که وکیلی را انتخاب کنید باید اطلاعات کاملی نسبت به آن داشته باشید و مطمئن شوید که وکیل انتخابی می تواند کارها و مشکلات حقوقی تان را به نفع شما حل کند. مثلا بهترین وکیل کیفری تهران با تجربه ای که در پرونده های مربوط به دعاوی کیفری دارد زمانی که از شما شکایت شود و مدرکی برای اثبات نباشد، یک وکیل خوب در تهران از حقوق شما دفاع کرده و بی گناهی تان را به دادگاه ثابت می کند.

پرسش و تحقیق از وکلای دیگر نیز به نظر راه درست و مطمئنی است. بسیاری از وکلا صرفا در یک زمینه بخصوص مشغول به فعالیت هستند و به وکلای موفقی نیز در حوزه کاری خود مبدل شده‌اند و شهرت خوبی نیز پیدا کرده‌اند. وکیل اتفاقی وکیلی است که دانش آموخته حقوق رشته حقوق است ولی هنوز اجازه وکالت ندارد و نتوانسته پروانه وکالت را از کانون وکلا اخذ نماید. اما به طور اتفاقی در جریان دعاوی اشخاص و بستگان و خویشاوندان خود قرار گرفته است. همانطور که از نام آن مشخص است وکیل انتخابی وکیلی است که به انتخاب خود شخص انتخاب شده و وکالتنامه، بدون واسطه بین موکل و وکیل به امضا می‌رسد.

وکیل ملکی ،متخصص دعاوی حقوقی و کیفری مربوط به اموال غیر منقول است. با کمک وکیل ملکی خبره می توان انواع پرونده های ملکی پیچیده را نیز حل کرد . از ویژگی های بارز وکیل ملکی مسئولیت پذیر بودن و توجه به جزئیات است .

بهترین وکیل خانواده

بهترین وکیل کسی است که در ابتدا دارای تخصص و تجربه کافی در زمینه های مختلف حقوقی داشته باشد و اگر نمیتواند کاری را انجام دهد حتما به موکل خود صادقانه اعلام کند تا وقت و هزینه موکل را هدر ندهد. حامد شاکری نیا وکیل پایه یک دادگستری با بیش از ۱۰ سال تجربه | وکیل متخصص خانواده | طلاق، مهریه، حضانت، نفقه و … مؤسسه حقوقی جستجوی وکیل با معرفی بهترین وکیل در تهران، به شما کمک می‌کند به تمام ویژگی‌های بالا در یک وکیل دست پیدا کنید و در زمینه‌های مختلف از مشاوره و دانش او بهره‌مند شوید. در تهران وکیل کیفری و جنایی خوبی وجود دارند که شاید با اسمای ان ها آشنا باشید ، چندی از این وکلا با گروه اریا دادیار همکاری دارند و اگر دوست دارید با آن ها مشورت نموده یا پرونده خود را به ایشان بسپارید می توانید برای همانگی با شماره های موجود تیم اریا دادیار تماس حاصل نمایید.

وکلای برتر تهران

حسن سابقه صداقت در گفتار، عملکرد و پیگیری مجدانه در روند پرونده‌های وکالتی سبب گردیده تا ایشان در زمره وکلای خوشنام کشور قرار گیرند. در سابقه کاری ایشان قبول پرونده‌های کلان حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده و ثبتی نیز مشاهده می‌گردد. وکیل مهتاب مرادی گروه حقوقی وکلای پایه یک دادگستری پذیرش انواع دعاوی حقوقی کیفری خانواده چک قرارداد ها و…. وکیل مهتاب مرادی گروه حقوقی وکلای پایه یک دادگستری پذیرش انواع دعاوی حقوقی کیفری خانواده چک قرارداد ها و … در مواردی موکل درجیح میدهد که از وکیل خانم جهت حل پرونده کمک بگیرید… خب هیچ ایرادی ندارد… معمولا افرادی که قصد طلاق دارند از وکیل خانم استفاده میکنند… موسسه حقوقی آسایش گستران با اختیار داشتن وکلای خانم این امکان را میدهد تا موکل در انتخاب وکیل راحت تر تصمیم بگیرد. اگر شما دنبال بهترین وکیل تهران هستید و میخواهید با یک تیم مجرب و حرفه ای کار کنید پیشنهاد می کنیم از تیم وکلای آریا دادیار کمک بگیرید که با توجه به گروه بودن چندین وکیل همزمان روی پرونده شما کار می کنند تا بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید.

با توجه به این نکته که هر پرونده‌ای ویژگی‌های خاص خودش را دارد،‌ باید به یاد داشته باشید که هر وکیلی عموما در یک یا دو زمینه بیشتر از سایر موارد تبحر دارد. لازم به ذکر است که برای هر حوزه‌ای و در هر حیطه‌ای وکیل متناسب با آن موضوع وجود دارد. برای مثال حتما با عناوینی مانند وکیل کاری، وکیل دادگستری، وکیل اداری، وکیل قضایی، وکیل تسخیری و یا وکیل معاضدتی مواجه شده‌اید.