دسته‌ها
اخبار

لیست وکلای تهران وکیل تهران وکیل پایه یک دادگستری دادراه

با این وجود در مواردی نیز حضور وکیل در کنار آنان موجب سرعت بخشیدن به کارهای مربوط به طلاق می شود. همانطوز که میدانید وکیل حامی تمامی مظلومین است و از حق و حقوق موکل خود در دادگاه دفاع می نماید اما هیچکسی از حق وکیل دفاع نمی کند و به عبارتی حمایتگر رسمی ندارد و همچنین در برخی از پرونده ها، متاسفانه نهادهای حاکمیتی و قوه قضاییه و حتی بعضا موکل پرونده، وکیل خود را مورد حمله و هجمه قرار می دهد. وکیل کلاهبرداری کسی است که در رابطه با پرونده های مختلف کلاهبرداری تخصص و تجربه بالایی دارد و می تواند به افراد مختلف کمک کند تا به حق و حقوق خود برسند.

  • بهترین راه گرفتن مشورت از وکلای معتبر و حرفه ای برقراری تماس یا استفاده از تکنولوژی روز و ارتباط آنلاین می باشد.
  • اشراف و آگاهی کامل بر قوانین از ویژگی‌های وکیل با نفوذ و وکیل مجرب است.
  • دکتر کارن روحانی، وکیل پایه یک دادگستری تهران و عضو اصلی و نائب رئیس هیئت مدیره وکلای دادگستری مرکز و استادیار حقوق بین‌الملل می‌باشد.
  • یکی از اصلی‌ترین مشخصه‌ی وکیل پروانه وکالت اوست و جز تعهدات اصلی وی در قبال موکل می‌باشد.

دعاوی مربوط به امور وکالت با طرح شکایت در دادگاه مورد بررسی و رسیدگی قرار می‌گیرند. در جریان رسیدگی به پرونده‌هایی که موضوع آن‌ها دعاوی مختلف است. در این مشاوره به بسیاری از سوالات شما پاسخ داده خواهد شد و راهنمایی های لازم به منظور حضور عالی در دادگاه به شما گوشزد خواهد شد تا بتوانید بدون استرس و ترس به تنهایی در دادگاه حضور پیدا کنید. همچنین اگر پرونده شما نیاز به حضور وکیل داشته باشد بهترین وکیل حرفه ای تهران ، برای حل پرونده به شما معرفی خواهد شد. از گذشته‌های دور وکلای دادگستری و افرادی محترم در جامعه بوده‌اند و سواد و فرزانگی و علم و ادب و التبه آراستگیِ آن‌ها برای عموم مردم مثال زدنی بوده است.

گروه وکلای حرفه ای دادحامی

با دانستن نام و نام خانوادگی، کافیست اطلاعات او را در اینترنت جستجو کنید. چنانچه وکیل مورد نظر، دارای سایت باشد، می‌توانید از طریق سایت وی به آن وکیل دسترسی پیدا کنید. اما اگر وکیل مورد جستجوی شما سایتی نداشته باشد، اطلاعات آن وکیل در سایت‌های دیگر مانند وب‌سایت کانون وکلا خواهد بود. در چنین شرایطی هم شاکی هم متهم می‌توانند وکیل داشته باشند. اما اگر متهم توانایی و بظاعت مالی کافی برای استخدام وکیل نداشته باشدمی‌تواند از دادگاه درخواست وکیل کند. در اینصورت اگر دادگاه تشخیص دهد که او توان مالی ندارد با بودجه دادگستری برایش وکیل تسخیری می‌گیرد.

رای وحدت رویه صلح نامه ، شرایط صدور و نکات حقوقی آن

ممنونم از شما آقای ایزدی بابت اینکه نظرتون رو با سایت وکیل پایتخت به اشتراک گذاشتید. و اینکه اسرار موکل را حفط کند و امانت دار خوبی باشد و به دنبال مصلحت موکل بوده و اگر مصلحت موکلش در سازش است حتما موکل خود را به سازش تشویق کند و مسلما مصالحه پرونده از هدف های یک وکیل خوب است. والا اصلا نمیدونی وکیل خوشتیپ داشتن چه خانمش و چه آقا چه تاثیری روی طرف مقابلت در خورد شدن اعتماد بنفسش داره البته بگما بعضی وکیلا هستن که اصلا به ظاهرشون نمیرسن ولی نمیدونی نخبه ای هستن برای خودشون و در جواب هر ایراد وکیل طرف مقابل یا قاضی حرف برای گفتن دارن.

دانش و تجربه و البته با اتکال به خداوند متعال این مجموعه را در شهر کرج و تهران ساختیم. وکیل پایه یک دادگستری شخصی است که با کسب مجوزهای قانونی برای امر وکالت شایستگی می یابد همچنین وکیل پایه یک ، وکیلی است که به مدرک پایه یک در کانون وکلای دادگستری نائل گردیده و سوگند یاد کرده امین موکل خود باشد و جز برای حق و عدالت و حقیقت نکوشد. کسی است که در خصوص مسائل حقوقی در مراجع قضایی و هم چنین غیر قضایی اقدام می کند.