دسته‌ها
اخبار

لیست 10 تا از بهترین وکیل تهران ️【آپدیت1401】

از مناسب‌ترین راه‌ها برای انتخابوکیل حرفه‌ای در تهران مراجعه به موسسات حقوقی است. دلیل این کار این است که در موسسات حقوقی تعداد وکیل‌های بیشتری فعالیت می‌کنند و می توانند در هر زمینه‌ای چندین وکیل خوب را به شما معرفی کنند. یکی از مهمترین اقدامات برای کسانی که قصد مهاجرت دارند، مراجعه به یک وکیل مهاجرت با تجربه و متخصص است. افراد متقاضی با مراجعه به یک وکیل مهاجرتی می توانند کارهای مهاجرتی خود را بسیار سریع انجام داده و روند مهاجرت خود را تسریع ببخشند. دفتر وکالت ایران پارس با داشتن سال ها تجربه در امر مهاجرت و همچنین داشتن وکلای مهاجرتی ماهر، کمک بزرگی به کسانی که قصد مهاجرت دارند، می کند.

  • چنانچه می خواهید امور تاسیس و ثبت شرکت خود را به وکیل ثبت شرکت بسپارید، می توانید با ما تماس بگیرید.
  • توقف عملیات اجرایی در این مورد ممکن است دارای موارد بسیار پیچیده ای می باشد و تایید آن تنها با نظر قاضی و براساس موارد مطروحه در پرونده می باشد .
  • علاوه بر این برخی از افرادی که در شهرستان‌ها زندگی می‌کنند، اعتقاد دارند که پرونده های خود را به وکیل تهران بسپارند تا شانس خود را برای پیروزی در پرونده افزایش دهند.
  • ایشان دارای مدرک کارشناسی حقوق قضایی و کارشناسی حقوق خصوصی از دانشگاه تهران، همچنین از دانشگاه مونتسکیو فرانسه دکترای حقوق خصوصی را دریافت کرده است.
  • با انتخاب وکیل مطلع و با سابقه ی کاری خوب و موفق شما با خیال راحت تری پرونده را پیش میبرید زیرا احتمال برد پرونده و کسب رای دادگاه برای شما بیشتر میشود.

در صورت عدم امکان مراجعه حضوری با ما تماس بگیرید و بهترین راهکارهای حقوقی را از وکلای پایه یک ما بخواهید. اگه هم نمیدونی کدوم وکیل متخصص پرونده شما در تهران هست اینجا رو کلیک کن تا وکیل متخصص پروندت رو معرفی کنیم و باهاش تلفنی صحبت کنی. ببین یکی از مهم ترین هنرای وکالت سر زبون داشتنش هست ، وقتی شما به دفتر وکیل مراجعه میکنید و وکیل شروع به صحبت کردن میکنه شما حواستونو جمع کنین ، دقت داشته باشین که صدای وکیل یک نواخت نباشه.

گروه وکلای آریا دادیار

در هر کدام از جرائم عوامل مختلفی دخیل می باشند و جزئیات متعددی را دربر می گیرند که در صدور حکم تاثیر می گذارد. در مواردی اشخاص با نهاد ها و یا حتی سازمانی مشکل ملکی پیدا می کنند. یکی از مهم ترین و رایج ترین دعاوی در محاکم قضایی دعاوی مرتبط به املاک و مستغلات مانند مسکونی، تجاری و با اداری است. شما میتوانید در هر نقطه از تهران که ساکن هستید بهترین دفتر وکالت را در منطقه ی خود با یک جستجو و پرسش از مردم و اطرافیان بیابید. خوشبختانه وکلای خوب بسیاری در همه جای تهران وجود دارند که به راحتی میتوانید به انها دسترسی پیدا کنید.

آیا امکان مشاوره آنلاین با بهترین وکیل تهران وجود دارد؟

بهترین وکیل در این حوزه کسی است که از میان انبوه اسناد و مدارک بتواند نکات لازم را استخراج نماید. پرونده‌های ملکی که در بستر خانواده رخ می‌دهد نظیر املاک ورثه‌ای دارای پیچیدگی‌هایی هستند که می‌بایست به دست بهترین وکیل سپرده شوند. بهترین وکیل در حوزه خانواده فردی است که در دعاوی خانواده نظیر طلاق توافقی، طلاق از سمت زوج یا زوجه، حضانت، استرداد جهیزیه، مطالبه مهریه، مطالبه نفقه، مطالبه اجرت المثل ایام زوجیت، اثبات نکاح و فسخ آن، تنفیذ طلاق و … پرونده های متعددی را انجام داده و رزومه قابل ارائه‌ای داشته باشد. بهترین وکیل در دعاوی خانواده، باید فردی صبور و دلسوز و یک روانشناس باشد و بتواند با توانایی اقناع‌گری خود زوجین را به سوی مصالحه و یا گرفتن حق موکل خود سوق دهد. در این پرونده ها نیز انتخاب یک وکیل پایه یک به عنوانبهترین وکیل تهران مهم است و برای همین است که بسیاری از افراد به دنبال یافتن بهترین وکیل تهران در شرق و غرب یا شمال تهران برای قبول وکالت در پرونده های کیفری می باشند.

در صورتی که این سایت‌ها به شما حس اطمینان بدهند، می توانید وکیل خود را با مشورت آن‌ها انتخاب کنید. شاید سوالی که می‌پرسید به نظر شما یا اطرفیانتان پشت پا افتاده و بی اهمیت باشد ولی یادتان باشد وکیل اینجاست تا به شما کمک کند هیچ برگه‌ای را بی دلیل و بدون علم کافی از مفاد آن امضا نکنید. پس قبل از آنکه مجبور شوید پرونده‌های متعدد و مفصلی روانه‌ی دادگاه کنید برای امضای هر قراردادی که بنظر شما ساده می‌آید با وکیلتان تماس بگیرید. فراموش نکنید برای انتخاب یک وکیل خوب به سایت و مطبوعات اکتفا نکنید و حتما با مراجعه‌ی حضوری و در صورت امکان تحقیقات کافی وکیلی را برای مشورت در امور قانونی و حقوقی خود انتخاب کنید. این روزها سایت‌های زیادی در این زمینه به شما مشاوره می‌دهد که با عضویت و استفاده از خدماتشان می‌توانید بنابر موضوع پیش آمده بهترین وکیل مناسب خود را پیدا کرده و در صورت رضایت ارتباط خود را با او حفظ کنید. همچنین سابقه وکالت و مشاوره حقوقی در پروژه های حقوقی شرکت های بزرگ شیلات و کشت و صنعت و شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و … را دارد.