دسته‌ها
اخبار

وکیل شیراز ، بهترین وکیل شیراز ، مرجع وکلای شیراز

زن یا مرد بودن، پیر یا جوان بودن، قدیمی یا جدید بودن وکیل دلیلی بر متبحر بودن آن نمی شود و هر کدام از این مشخصات می تواند هم دلیل بر خوب بودن یا بی تجربه بودن آن ها باشد. هر یک از افراد جامعه به تناسب نوع زندگی و کار و تجارت خود ممکن است درگیر مشکلات و درگیری های حقوقی و کیفری مختلفی شوند. قطعا برای حل اینگونه مسائل افراد عادی نیازمند به داشتن یک وکیل خبره و متبحر می باشند تا به عنوان راهنما یا مشاور حقوقی در شیراز به آن ها کمک نماید. زیرا مشکلات حقوقی جزو آن دسته از مشکلات هستند که به راحتی قابل حل نیست و تعداد قانون و موادی که در قوانین وجود دارد بسیار زیاد است. پس بهتر است یک مشاور حقوقی یا یک وکیل متعهد تمام پیچ و خم ها و کوره راه های قانونی را برای شما مشخص و مبرهن نماید تا بتوانید با صرفه جویی در زمان و عمرتان بهترین راه را برای حل مشکل خود انتخاب نمایید.

امیرفتح پور، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دارای برخورد و رفتار در شآن موکلین خویش، فن بیان و نفوذ کلام عالی وکیل، پایبند به زمان در حل مشکلات پرونده موکلین خویش، دارای 18 سال سابقه وکالت در تمامی زمینه‌های دعاوی خانوادگی، ملکی، کیفری، حقوقی و غیره می‌باشد. با توجه به سابقه درخشان وی در این چندین سال وکالت، می‌توان وی را یکی از بهترین وکلای شیراز و به عنوان و … معرفی کرد. دارای دکترای حرفه‌ای حقوق عمومی بوده و دارای پروانه وکالت از قوه قضاییه به شماره پروانه 5882 است. وکیل فتح‌پور عضو هیات منصفه مطبوعات بوده و در زمینه پرونده‌های امنیتی و جرایم کلان اقتصادی قبول وکالت می‌نمایند. خانم دکتر پیراسته وکیل پایه یک دادگستری و مدرس حقوق دارای مدرک دکترای حقوق عمومی از دانشکاه شیراز با ده سال سابقه وکالت در حوزه های مختلف و علی الخصوص پرونده های خانواده و کیفری می باشند .

  • ایشان در زمینه های ملکی، خانوادگی، ثبتی، کیفری و غیره فعالیت می کند و به عنوان بهترین وکیل در شیراز از نگاه مردم شناخته شده است.
  • افرادی که می خواهند برای امور مختلف خود یک وکیل اختیار نمایند، باید سعی نمایند در تنظیم وکالت نامه دقت و وسواس زیادی را به خرج دهند و تمام حد و مرز وکیل را در قرارداد وکالت یا وکالت نامه و حتما در دفتر وکالت در شیراز مشخص و درج نمایند.
  • حسن مهرآسا، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای شیراز، آخرین مدرک تحصیلی وی حقوق خصوصی از دانشگاه حقوق و علوم سیاسی تهران است.
  • وکیل قزلباش آماده ارائه خدمات حقوقی به کلیه شهروندان شهرهای استان فارس از جمله؛ شیراز، کوار، مرودشت و … است.

آقای محمد علی کرمی دارای 11 سال سابقه حقوقی و دانشجوی ترم آخر دکترای حقوق می باشند. ایشان مدرس دانشگاه بوده و یکی از وکلای با سابقه شیراز محسوب می شوند که در دعاوی حقوقی، کیفری و خانواده تخصص کافی را دارند و کمک می کنند تا بهترین نتیجه را در پرونده ها به دست آورید. ایشان در دفتر حقوقی خود خدماتی نظیر مشاوره حقوقی، کیفری، خانواده، دعاوی مربوط به شهرداری، دعاوی مطروحه در اجرای ثبت اسناد و … را ارائه می دهند.

لیست 10 تا از بهترین وکیل خانواده در قزوین [ آپدیت 1401 ]

این قتل های ناموسی از جنایاتی است که در حال حاضر بسیار زیاد شده است. قتل ناموسی به معنای کشته شدن شخص به دست یکی از افراد خانواده مقتول می باشد. این جنایت بیشتر در مورد دختران و زنانی است که برادر، پدر و یا همسر آنها به این جنایت روی می آورند.

لیست 10 تا از بهترین وکیل خانواده در شیراز [ آپدیت 1401 ]

قیمت مناسب ، صبحانه مناسب ، برخورد پرسنل محترمانهدرکل به نسبت قیمت مناسب بود ولی قطعا از این هتل بهترهم هست.فکرنمیکنم مجددا بخوام این هتل رو انتخاب کنم. با توجه به اینکه نرخ کنسلی در ایام مختلف متفاوت می باشد، مبلغ دقیق کنسلی بعد از استعلام از هتل مشخص می گردد. بلیط هواپیما و توربلیط هواپیما کمترین قیمت ممکن بلیط هواپیما با استفاده از قوی ترین و بروزترین موتورها جستجو پرواز. عباراتی مانند حق طلاق زن، وکالت در طلاق،وکالت زن در طلاق،وکالت در طلاق زوجه، وکالت تام طلاق، وکالت بلاعزل طلاق همه مفهومی یکسان دارند، به این معنا که مرد در خصوص طلاق به همسرش یا هر شخص دیگری وکالت اعطا نماید که این وکالت مرسوم است.

بهترین وکیل شیراز وظیفه دارد پرونده موکل را به طور کامل بررسی کرده و توضیحات تکمیلی را در مورد مشکل به وجود آمده به موکل بگوید و سپس با توجه به دانش و تجربه ای که داشته است به عنوان وکیل در دادگاه حاضر شده و از حقوق موکل خود دفاع کند. سوابق و میزان تجربیات یک وکیل بسیار مهم می باشد زیرا با همین تجربیات است که می تواند به بررسی پرونده های مختلف در شرایط های مختلف بپردازد، بنابراین قبل از انتخاب وکیل، حتما باید در مورد سوابق و میزان کارایی او تحقیق و پرس و جو انجام داد و آمار میزان موفقیت پرونده های پیشین او را مورد بررسی قرار داد. همچنین تحصیلات و مدارک یک وکیل هم بسیار مهم می باشد و تاثیرات مثبتی در روند پرونده خواهد داشت. باید به این نکته توجه داشت که سختگیری در انتخاب بهترین وکیل در شیراز مهم ترین بخش پرونده می باشد و اگر یک انتخاب نادرست صورت گیرد در پایان نتایج نامطلوبی به همراه خواهد داشت. بازار وکیل شیراز یکی از مشهورترین بازارهای سنتی و تاریخی ایران است. این بازار که به فرمان کریم خان زند ساخته شده است، اکنون در مرکز شهر قرار دارد و از جمله جاهای دیدنی شیراز به شمار می‌رود.

همچنین آگاهی، علم و تجربه وکلا و مشاور حقوقی در شیراز می تواند همواره مردم را کمک نماید تا با کمترین ضرر و زیان مالی، جانی و روحی به حقوق خود برسند. بسیاری دیده شده است که افرادی که به بهانه های مختلف مانند زیاد بودن حق الوکاله یا سخت بودن انتخاب یک وکیل و … از داشتن یک وکیل امتناع نموده اند، این افراد خسارت های جبران ناپذیری را تجربه کرده اند. وکیل هایی که به قول معروف حاذق بوده و به پیچ و خم های قانون و مقررات اشراف خوبی دارند، با یک نگاه به کل ماجرا می توانند توصیه های بسیار کارامدی به شما ارائه نمایند. در این صورت باید قبل از هر کاری از بهترین مشاور حقوقی در شیراز کمک گرفته تا به نتایج دلخواه خود برسید. شما همچنین میتوانید بیش از صد ها مورد از دفاتر وکالت و مشاوره حقوقی معتبری که در شیراز مشغول به فعالیت می باشند را در سایت پی جو مشاهده کرده و دفتر وکالت و مشاوره حقوقی مورد نظر خود که آدرس آن به شما نزدیک تر بوده و یا دارای خدمات مدنظر شما می باشد را انتخاب کنید. با دریافت مشاوره حقوقی از بهترین وکیل شیراز از حقوق قانونی خود مطلع شوید.

جرم جعل سند هم مثل بسیاری از دیگر اجرام شامل مجازات می شود و مجازات کیفری آن از سه سال تا پانزده سال حبس می باشد. ولی می توان با مشاوره حقوقی با بهترین وکیل شیراز در مجازات خود را کاهش دهید. با دریافت مشاوره حقوقی و کیفری از بهترین وکیل شیراز تضمینی از حقوق خود کاملا آگاه شوید. مجله برترین وکیل، بصورت تخصصی در زمینه معرفی وکلای خوب در تهران و شهرهای ایران فعالیت می کند. هدف ما در برترین وکیل، معرفی بهترین و مجرب ترین وکلای دعاوی خانواده، کیفری، ملکی، حقوقی، مهاجرت و … در سراسر ایران می باشد.