دسته‌ها
اخبار

بهترین وکیل مشهد را با لیست 10تایی بشناسید!!【سال1401】️-وکیل علیرضا مرادی

در چنین مواقعی وکلا به کمک شما می‌آیند و باعث نجات شما از مشکلاتتان خواهند شد. اما یک وکیل خوب را از بین وکلای بسیار موجود چگونه باید تشخیص داد؟ اصولا بهترین وکیل مشهد کیست و چه ویژگی‌هایی دارد. در صورت درخواست مشاوره فوری یا مشکل در رزرو آنلاین، می‌توانید برای مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری با شماره زیر تماس حاصل فرمایید. لازم است بدانید که دعاوی حقوقی و دعاوی دیگر از شرایط بسیار پیچیده ای برخورداند و باید درباره آن ها اطلاعات کافی را داشته باشید.

  • اگر که پرونده مورد صلاحیت شوراهای حل اختلاف قرار بگیرد به شوراها ارجاع والا به محاکم حقوقی ارجاع داده می شود تا به دادخواست حقوقی مورد نظر، رسیدگی بشود.
  • اما همواره توصیه می شود افرادی که با قوانین آشنا نیستند و دچار مشکلات حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده، ثبتی و … می شوند، از وکیلی مجرب و متخصص کمک بگیرند تا درصد موفقیت آن ها در دادگاه بالا رود و هم این وکیل یاعث می شود روند بررسی پرونده سریع تر پیش برود.
  • یک وکیل خوب، سرعت عمل بالایی دارد و در عین بررسی و تحلیل مسائل، در کوتاه‌ترین زمان تصمیم و راه‌حل درست را انتخاب می‌کند.
  • اگر به دنبال وکیل در مشهد هستید باید بدانید که وکلای دادیاران هر کدام حسب تجارب خود در زمینه خاصی تخصص دارند.

زیرا قبل از اینکه یک وکیل باشد، یک همسر و مادر است و می‌داند نیازهای عاطفی زن، چه در روابط زناشویی و چه در روابط مادر فرزندی، چقدر عمیق و تاثیرگذار است. به صورت کلی مراجع رسیدگی به دعاوی در کشور به دو دسته قضایی و غیرقضایی تقسیم می شوند. مراجع غیرقضایی به دعاوی بین مردم با دولت رسیدگی می کنند و خارج از قوه قضاییه تشکیل می شوند، معمولا زیر مجموعه قوه مجریه هستند و متصدیان این دادگاه نیز قاضی نیستند، در حالی که مراجع قضایی زیر نظر قوه قضاییه تشکیل شده و به دعوا بین مردم رسیدگی می کنند و متصدیان آن نیز از قضات تشکیل شده است. از سوی دیگر، قانونگذار مراجع قضایی را به دو دسته مراجع قضایی حقوقی و مراجع قضایی کیفری تقسیم می کنند. بر این اساس طبق ماده 294 قانون آیین دادرسی کیفری این مراجع قضایی به چند دسته تقسیم می گردند که عبارتند از دادگاه کیفری یک، دادگاه کیفری دو، دادگاه انقلاب، دادگاه اطفال و نوجوانان و دادگاه های نظامی که هریک صلاحیت رسیدگی به برخی پرونده ها را دارند. وکیل علیزاده مقدم انواع پرونده‌های مربوط به دعاوی کیفری، حقوقی، خانواده و ملکی را قبول می‌کند و از زمان شروع فعالیت تا کنون، بیش از 500 پرونده موفق داشته است.

قدرتمندترین تیم وکلا در مشهد

در مورد دعاوی حقوقی باید بیان کرد که دعاوی حقوقی وقتی مطرح می شوند که اشخاص برای گرفتن حق خود و برای جبران خسارت ناشی از نقض این حقوق به دادگاه ها مراجعه خواهند کرد. در دعوای حقوقی سه فاکتور زمان ، هزینه و نتیجه مطلوب از اهمیت زیادی برخوردار می باشند و هر سه فاکتور به رعایت مقررات شکلی و ماهوی در تنظیم دادخواست و اقامه دعوا بستگی دارد استفاده از تخصص وکیل حقوقی در مشهد باعث می گردد تا اصحاب دعوا از اتلاف وقت و هزینه وهمچنین تضییع حق مصون بمانند. مطالعه پرونده در این مجموعه امری متداول است و وکیل موظف است قبل از امضای قرارداد وکالت، به شعبه رسیدگی، مراجعه و پرونده را مورد مطالعه قراردهد. شایان ذکر است طبق امار سالانه این مجموعه، دفاع بیش از ۹۰ درصد پرونده های کیفری با موفقیت همراه بوده است.

آدرس موسسه حقوقی در مشهد

مطابق ماده 33 قانون وکالت وکلای دادگستری موطفند که سالانه سه وکالت معاضدتی را قبول نمایند. سرقت ربودن مال و اشیاء منقول و غیر منقول بدون رضایت مالک و بر خلاف حق است. وکیل سرقت در مشهد می تواند با قبول وکالت در پرونده سرقت جرم یا بی گناهی یک متهم را با توجه به قوانین اثبات کند. جهت آشنایی با شرکت‌های تجاری و نحوه تشکیل شرکت ها، نحوه مدیریت شرکت، مدیر شرکت، انحلال شرکت، ورشکستگی شرکت، مسولیت شرکا در شرکت با موسسه حقوقی و داوری حق جویان تماس بگیرید. وکیل دادگستری از خود سخن نمی‌گوید و برای خود اقدام نمی‌کند بلکه به نیابت از جانب موکل اقامه دعوا می نماید، دادخواست تقدیم و خواسته وی را در نزد مقام صلاحیتدار قضایی ارائه می کند.

دعاوی حقوقی

همچنن ایشان مشاوره غیر حضوری و از طریق تلفن به متقاضیان ارائه می دهند. آقای جلایری نیا وکیل پایه یک دادگستری و عضو رسمی مرکز وکلای استان خراسان رضوی هستند. پروند هایی که برای بررسی و حل قبول می کنند شامل دعاوی خانواده، دعاوی کیفری، قراردادها، دعاوی مرتبط با اسناد و … است. وکالت از مشاغل ضروری هر اجتماعی می باشد، هر کجا که انسان ها باهم تعاملات فراوانی دارند وجود وکیل برای جلوگیری از هرگونه دعاوی حقوقی و کیفری الزامی می باشد. با توجه به شیوع کرونا بسیاری از افراد تمایل دارند تا به صورت غیر حضوری با بهترین وکیل خانواده در مشهد تماس بگیرند و از وی مشاوره دریافت کنند یا به دلیل مسافت طولانی امکان حضور در دفتر وکالتدر مشهد را ندارند به همین دلیل شماره تلفن وکیل در مشهد در دسترس قرار گرفته تا افراد بتوانند از مشاوره ی تلفنی استفاده نمایند .