دسته‌ها
اخبار

وکیل پایه یک دادگستری ” بهترین وکیل تهران ” بنیان دادحامی-وکیل علیرضا مرادی

مواد مخدر به موادی گفته می شود که دارای یک سری ترکیبات شیمیایی هستند که سیستم عصبی بدن انسان مصرف کننده را تحت تاثیر قرار می ‌دهد و فرد به این مواد وابستگی پیدا می‌ کند. مواد مخدر دارای دو دسته مواد مخدر صنعتی و مواد مخدر طبیعی می باشند. مجازات مربوط به مواد مخدر صنعتی به دلیل عوارض بالای مصرف آن، بیشتر می باشد. همان طور که اطلاع دارید هر نوع فعالیت در زمینه مواد مخدر جرم می باشد و مطابق قانون با مجرم برخورد می شود. باید به موقع در دادگاه حاضر شده و از حقوق موکل خود دفاع کند، اگر سند، مدرک و یا اسناد دیگری از موکل دریافت کرد رسیدی به او تحویل دهد، تمامی دادخواست ها، لوایح و قراردادها را تنظیم کند و …. آقای کریمی همچنین سابقه کارشناسی در معاونت حقوقی سازمان بورس و اوراق بهادار، سابقه وکالت در حوزه بانکی، بورس و امور ارزی و سابقه وکالت برای کارگزاری های بورس و فعالان بورس بازار سرمایه داشته اند.

  • مثلا یک وکیل در حیطه دعاوی خانواده دارای تخصص و مهارت است و دیگر در حوزه چک و اسناد تجاری و برخی نیز در حیطه قرارداد‌ها یا شرکت‌ها دارای بیشترین تجربه و فعالیت هستند.
  • وکیل پایه دو اجازه شرکت در محاکم حقوقی پرونده های مالی کمتر از 250 میلیون و همچنین خواسته های غیر مالی به جز اصل نکاح، طلاق، اثبات نسب و نفی نسب را دارد.
  • همچنین در برخی موارد آشنا به امورات فقهی بوده و مجتهد باشند.

یک وکیل خوب سعی ندارد که قاضی پرونده را گمراه کند و او را از مسیر پرونده دور کند. مهم ترین ویژگی یک وکیل خوب و بهترین وکیل تهران، قابل اعتماد بودن اوست. لازمه این کار وجود صداقت، امانت و همچنین احساس مسئولیت پذیری می باشد.

از مناسب‌ترین راه‌ها برای انتخابوکیل حرفه‌ای در تهران مراجعه به موسسات حقوقی است. دلیل این کار این است که در موسسات حقوقی تعداد وکیل‌های بیشتری فعالیت می‌کنند و می توانند در هر زمینه‌ای چندین وکیل خوب را به شما معرفی کنند. وکالت امری بسیار تخصصی است و باید حتما توسط بهترین وکیل در تهران و یا کارشناس حقوقی باتجربه انجام شود.

مشاوره حقوقی خیانت در امانت

از مزایای رجوع به وکیل پایه یک دادگستری، دقت او در تنظیم قرارداد وکالت و ذکر تمامی نکات لازم و مهم و در نهایت تشریح آن برای موکل است. قراردادی که میان وکیل و موکل منعقد می‌گردد باید گویای رابطه خاص طرفین قرارداد و نوع وکالت اعطا شده باشد. در واقع منظور این است که در این رابطه، وکیل و موکل باید به صورت کامل و دقیق نوع وکالت را عیین نمایند که آیا وکالت اعطا شده، به صورت مطلق به وکیل داده شده یا به طور مقید.

وکالت پرونده های حوادث کار

به همین سبب می گویند که وکلای پایه یک دادگستری تجربه و تخصص لازم را دارند. برای انتخاب بهترین وکیل باید توجه داشت که هر وکیل پایه یک دادگستری گرچه صلاحیت طرح همه نوع دعاوی را دارد، اما وکیل خوب معمولا در یک زمینه تخصصی کار می‌کند و با آن تخصص شناخته می‌شود. وسعت دعاوی مختلف حقوقی و کیفری و نیز روندهای مختلف طرح دعوی و اجرا به‌گونه‌ای است که یک نماینده حقوقی نمی‌تواند بازده کامل در همه پرونده ها از خود نشان دهد. بنابراین کوچکترین اشتباهی می‌تواند در صدور قرار مجرمیت و یا قرار منع تعقیب موثر باشد.

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد در برخورد با مشکلات حقوقی، مساله انتخاب وکیل است. این امر بسیار حائز اهمیت است زیرا انتخاب وکیل می‌تواند به طور کامل مسیر پرونده را تغییر دهد. اگر شما وکیل خبره‌ای انتخاب نکنید احتمال ورود ضرر بسیار زیاد خواهد بود.

یک مسئله ی مهم دیگری که وجود دارد این است که اگر شما به هر دلیلی با وکیل خانم راحت تر هستید و بهتر می توانید با او صحبت کنید باید ازمشاوره حقوقی با بهترین وکیل زن در تهراناستفاده کنید و کار خود را پیش ببرید. سن و جنس وکیل ( زن یا مرد بودن ) ملاک و معیار مناسبی برای سنجش خوب بودن یا بد بودن بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران نیست. گاهی اوقات یک وکیل تحصیل کرده جوان بسیار می تواند از یک وکیل سالخورده و به ظاهر با تجربه به کار شما بیاید. زن یا مرد بودن وکیل نیز خیلی اهمیت ندارد و ملاک علم ، شهرت و حسن خلق اوست.

زیرا وکیل با بررسی همه جانبه موقعیت و شرایط شما و دادن اطلاعات و آگاهی به شما می تواند هشدار های لازم را گوشزد و با توجه به تجربه در صورت قبول وکالت، شما را به سر منزل مقصود برساند. اما در مقابل باعث صرفه جویی در زمان و هزینه نهایی، کاهش استرس و تضمین موفقیت خواهد شد. به صورت تخصصی در زمینه دعاوی اموال غیر منقول و پرونده هایی از این دست فعالیت کرده و مشکلات افراد را در این خصوص برطرف نمایند. با توجه به گستردگی موضوعات مختلف حقوقی و کیفری و ثبتی، وکیل پایه یک دادگستری با اخذ و انجام امور خاص به تدریج در زمینه خاص تبحر پیدا نموده و در صورت رجوع موکل به دفتر وکیل در زمینه همان تخصص وکیل امکان پیروزی در زمینه مشکلات پیش آمده بسیار افزایش خواهد یافت. وکیل پایه یک دادگستری شخصی است که با کسب مجوزهای قانونی برای امر وکالت شایستگی می یابد همچنین وکیل پایه یک ، وکیلی است که به مدرک پایه یک در کانون وکلای دادگستری نائل گردیده و سوگند یاد کرده امین موکل خود باشد و جز برای حق و عدالت و حقیقت نکوشد. استفاده از یک تیم وکلای مجرب و با انگیزه امکان موفقیت در پرونده های حساس قتل را می تواند افزایش دهد.