دسته‌ها
اخبار

ارز دیجیتال چیست؟ صفر تا صد کریپتو کارنسی در 10 دقیقه بلاگ صرفینو | نی نی سایت

ارز دیجیتال چیست؟ صفر تا صد کریپتو کارنسی در 10 دقیقه بلاگ صرفینو | نی نی سایت

اما چند سال که گذشت، یکهو متوجه شدم که آموزش رمز ارز چه بستر بزرگی برای سرمایه گذاری هستش و خیلیا از این طریق تونستن به ثروت‌های اینجا را نگاه کن میلیاردی برسن. هدف اصلی تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال، کاهش ضرر و زیان های احتمالی و افزایش سودآوری برای معامله‌گران در بازار رمزارزهاست. همانطور که می‌دانید؛ بازار پول های غیر متمرکز دیجیتال، یک فضای نوپاست که آینده درخشانی در انتظارش است.

  • به طور کلی می‌توان گفت سیستم مالی سنتی مبتنی بر اعتماد مردم به دولت است.
  • معمولاً برای ایجاد آگاهی از یک پروژه ارز دیجیتال جدید استفاده می شود و توسعه دهنده گان تلاش می کنند تا با توزیع توکن های رایگان بین کاربران، انگیزه ایجاد کنند تا از آن پروژه و ارزدیجیتال استفاده کنند.
  • در طی 12 سال گذشته ارز دیجیتال هر روز بزرگ و بزرگتر شده است و شرکت های عظیم و معتبر دنیا به نوعی در آن سرمایه گذاری کرده اند.
  • در صورتی که به دنبال خرید ارز دیجیتال در صرافی بین‌المللی هستید باید ابتدا از طریق صرافی داخلی ریال خود را به ارز دیجیتال تبدیل کنید.

به صورت کلی رمزارزها یا ارزهای رمزنگاری شده سیستم‌هایی هستند که امکان پرداخت‌های امن آنلاین را فراهم می‌کنند و بر حسب «توکن‌های» مجازی که توسط ورودی‌های داخلی سیستم نشان داده می‌شوند، مشخص می‌گردند. کیف پول کاغذی نیز نوعی والت سرد است که قابلیت پرینت روی کاغذ را دارد. برای ایجاد یک پیپر والت با استفاده از یک وب سایت می‌توان به تولید آدرس عمومی و کلید خصوصی مختص یک ارز دیجیتال خاص پرداخت. آدرس عمومی همان آدرسی است که برای خرید و فروش رمز ارزها از آن استفاده می‌کنید. کلید خصوصی نیز در واقع همان رمز عبور شما برای دسترسی به دارایی‌های دیجیتالی است که باید همیشه آن را در جای امنی ذخیره کرده و از فاش کردن آن برای دیگران خودداری کنید.

میم کوین

برخی از این صرافی‌ها پلتفرم معاملاتی مخصوص به خود را دارند و کاربران می‌توانند در آن به معامله ارزهای دیجیتال بپردازند. در استفاده از این صرافی‌ها حتما باید به امنیت آن‌ها، تعداد کاربران فعال و کارمزد معاملاتی آن‌ها توجه کرد. برای فعالیت در صرافی‌های بین‌المللی در کنار موارد ذکر شده باید بررسی کنید که فعالیت در آن صرافی برای ایرانیان مشکلی نداشته باشد. در هر صورت استفاده از فیلترشکن با آی‌پی ثابت برای فعالیت در صرافی بین‌المللی کار عاقلانه‌ای خواهد بود. در صرافی‌های بین‌المللی امکان استفاده از تمام ارزهای فیات برای خرید ارز دیجیتال وجود ندارد.

امضای دیجیتال

برخی با مقایسه ارزهای دیجیتال با بازار بورس سهام، به پتانسیل بالای بازگشت سرمایه این حوزه اشاره کرده‌اند و برخی آن را صرفا وسیله‌ای برای تبادل می‌دانند. به همین خاطر، خوب یا بد بودن سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال به شخص خود شما بستگی دارد. مثلا، خرید و فروش رمز ارزها برای یک فرد بازنشسته که به دنبال یک منبع درآمدی ثابت است، به جهت نوسان بالای این حوزه استراتژی خوبی نیست.

چگونه می‌توانیم بیت کوین را به پول نقد تبدیل کنیم؟

منظورشان این است که این ارزها جایگزین بیت کوین هستند که در حال حاضر حتی اسم مضحکی هست. برای مثال می دانیم که برخی از این شبکه های اجتماعی اطلاعات کامل مکانی ما و سن و اسم ما و همچنین شماره های ما و تصاویر و اطلاعات ما را در اختیار دارند و هر زمانی می توانند در ازای پول اطلاعات ما را بفروشند. همانطور که میدانیم تمام ارزهای دیجیتال به نوعی دارای یک پروژه در پشت پرده خود هستند که این پروژه ها در اصل، برای بهبود اوضاع این صنعت انقلابی هستند. سعی کرده ام این مقاله را با زبان بسیار ساده و روان بنویسم تا ارز دیجیتال را به صورت ساده و بنیادی فرا بگیرید. سرمایه گذاری ای که در طول 12 سال گذشته نشان داده است که از هر نوع سرمایه گذاری سود دلنشین تری دارد. حتی از سرمایه گذاری در صنعت ساختمان، بورس، فارکس و … هم پرسودتر بوده و هست.