دسته‌ها
اخبار

“بهترین” وکیل پایه یک دادگستری تهران : 02147783 عدل ایرانیان-وکیل علیرضا مرادی

زیرا، وسعت پرونده های قضایی در محاکم به گونه ای است که یک وکیل نمی تواند در همه موضوعات تخصص و تبحر و مهم تر اینکه تجربه داشته باشد. گروه وکلای یعقوبی بر این نکته تاکید دارند که وکالت فردی را بپذیرند که حقی مشروع و قانونی برای وی متصور است در غیر اینصورت پرونده توسط وکیل پذیرفته نخواهد شد. در برخی مواقع ( در مورد وکلای ماده 187 ) لازم است زمانی از گرفتن پروانه پایه دو گذشته باشد تا امکان شرکت در امتحان نهایی به وکلا داده شود و با قبولی در آن آزمون پروانه وکالت پایه یک دادگستری را دریافت کنند. برای اشخاصی که به قوانین حقوقی و طرح دعاوی آشنایی دارند وجود وکیل الزامی نیست. اما برای افرادی که از روند قانونی حل دعاوی و اختلافات اطلاعات و آشنایی کامل ندارندف وجود یک وکیل باتجربه می تواند به آنها در حل پرونده کمک کند و لازم است که شخص قبل از انجام هر کاری با وکیل و مشاوره مشورت نماید.

مطابق قانون برای این که وکلای دادگستری بتوانند در تمامی امور حقوقی، مشاوره ها، تنظیم دادخواست و لایحه اعلام وکالت کنند، نیاز است از مراجع زیر صلاح و قانونی اقدام به دریافت پروانه وکالت دادگستری نمایند. این پروانه وکالت با دو عنوان پروانه وکالت دادگستری پایه یک و پایه دو به وکلا اعطا می گردد. زمانی که وکیلی این پروانه را کسب کند به عنوان وکیل پایه یک و یا پایه دو اجازه قانونی برای بررسی امور حقوقی را خواهد داشت. شرایط وکلا بسیار شبیه به پزشکان است و همانطور که در بیماری‌ های سخت انسان به هر پزشکی اعتماد نمیکند.

پس نتیجه می گیریم که حضور در یک دفتر وکالت وکیل با تجربه در تهران خواهد توانست به ما کمک بیشتر و بهتری بکند. و احتمال اینکه چند وکیل تخصص مرتبط با پرونده شمار را داشته باشند زیاد است. پس با تماس با ما دیگر نیاز به تماس گرفتن با دفتر چند وکیل نیست. بسیاری از مردم در هنگام مواجهه با مسائل و مشکلات حقوقی به دنبال بهترین وکیل در تهران هستند.

بیشترین سرمایه گذاری ایرانیان از قدیم در حوزه ی ملکی بوده است، در تهران نیز با توجه به هزینه های بالای ملک ممکن است فردی تمام سرمایه و پس انداز خود را در یک معامله ی اشتباه از دست بدهد، به همین دلیل وکیل های ملکی در تهران اماده ی کمک به شما هستند. پیشنهاد میشود قبل از انجام هرگونه معامله ی ملکی با وکیل مشورت کنید تا سرمایه تان را از دست ندهید اما اگر به مشکل خورده اید و به دنبال وکیل هستید ، وکیل ملکی خوب در تهران بسیار است که میتواند به شما کمک کند. شاید بعضی از افراد اطلاع نداشته باشند که مواد مخدر به چه موادی می گویند، در این رابطه باید گفت که به هر ماده ترکیبی یا خالصی که فرد را معتاد یا وابسته کند، مواد مخدر گفته می شود.

  • یکی از مهمترین دعاوی خانواده پرونده های طلاق است چه طلاق توافقی و چه طلاق از طرف دو طرف، که واضح است با توجه به این که در قانون، طلاق به دست زوج است گرفتن طلاق از جانب زن، بسیار دشوار محسوب می شود.
  • که موضوعات و دعاوی، را فردی بررسی، برنامه ریزی و رسیدگی نماید.
  • مسعود اسلامی مهر وکیل پایه یک دادگستری و متخصص در امور وکالت در تهران می باشد.

ارائه خدمات در رسته های مختلف به صورت تخصصی و آنلاین امکان ارتباط خصوصی با وکلا یا کارشناسان متخصص از طریق آدرس های ثبت شده امکان انتخاب وکیل یا کارشناس بر اساس سوابق، تخصص و .. عضویت وکلا و کارشناسان متخصص و توانا از سراسر کشور و جهان مشاوره حقوقی، خدمت دیگری است که ما افتخار ارائه ی آن را به هم وطنان عزیز پیدا کرده ایم. گفتنی است این خدمات به صورت وکیل آنلاین و کاملا رایگان می باشد. برای بهره مندی از مشاوره حقوقی، شما می توانید با کلیک بر روی طرح سوال حقوقی، پرسش های خود را مطرح نمایید تا وکلای همکار در کوتاه ترین زمان ممکن به شما پاسخ دهند.

تبلیغات در وکالت آنلاین

امیدوارم مطالب موجود در این مقاله برای شما مفید بوده باشد و توانسته باشیم شما را در انتخاب وکیل یاری کنیم. اگر سوال، انتقاد و پیشنهادی در این زمینه دارید حتما برای ما کامنت نمایید. ایشان در دعاوی حقوقی، ملکی، قراردادی و شرکت های تجاری تخصص کافی دارند و بهترین نتیجه را برای پرونده موکل خود به دست می آورند.

وکیل در ارومیه

آقای دکتر گودرز افتخار جهرمی یکی از بهترین وکلای پایه یک دادگستری کانون وکلای مرکز هستند که به کار وکالت مشغول هستند. ایشان حقوقدان، عضو سابق هیئت علمی مرکز، رئیس سابق دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی، عضو سابق شورای نگهبان، مدیر و مسئول مجله حقوقی دفتر خدمات حقوق بین الملل، مدیر و مسئول انجمن ایرانی، مدیر و مسئول داوری و … بوده اند. در این پرونده ها نیز انتخاب یک وکیل پایه یک به عنوانبهترین وکیل تهران مهم است و برای همین است که بسیاری از افراد به دنبال یافتن بهترین وکیل تهران در شرق و غرب یا شمال تهران برای قبول وکالت در پرونده های کیفری می باشند. با این وجود انتخاب بهترین وکیل تهران که به عنوان یک متخصص بتواند مشکلات شما را حل کند مستلزم به خاطر سپردن معیارهایی است که باعث تمایز یک وکیل از سایر وکلا و مشاوران حقوقی خواهد شد.

به دلیل اهمیت بالای پرونده های حقوقی مرتبط با امور ملکی جای هیچ گونه اشتباهی وجود ندارد و باید دقت زیادی به خرج دهید. سایر افتخارات ایشان عبارتند از پژوهشگر موسسه حقوق تطبیقی دانشگاه تهران، پژوهشگر بین المللی حوزه حقوق مالکیت فکری، انتخاب به عنوان پژوهشگر نمونه از سوی وزارت ارشاد اسلامی، مشاور حقوقی وزارت بهداشت و دارای تاییدیه از سوی پروفسور مارک لملی، استاد بزرگ حقوق آمریکا در دانشگاه آکسفورد می باشند. از دیگر روش‌های فوق العاده ای که در جستجوی وکیل می تواند بسیار کمک کننده و مفید باشد، جستجوی فضای آنلاین است. با جستجوی ساده ای در اینترنت می توانید به رزومه ی وکلا دسترسی داشته باشید. می توانید بررسی کنید که آیا در حیطه پرونده شما تجربه کار دارد یا خیر!