دسته‌ها
اخبار

عباس شفیعی وکیل پایه یک دادگستری در مشهد

این وکیل باتجربه، صداقت و جلب اعتماد موکلین را در اولویت کار خود قرار داده و سعی می‌کند با کمک بهترین راه‌‌های ممکن، مشکل را برطرف کند. از این رو نیز توانسته نظر افراد زیادی را در شهر مشهد به خود جلب نماید. پیدا کردن وکیلی با تجربه و خوب در مشهد، از میان گزینه‌های انبوه کار چندان راحتی نیست و هر کسی از عهده آن بر نمی‌آید. از این رو ممکن است خیلی‌ها هنگام انتخاب بهترین وکیل مشهد دچار سردرگمی شوند. در واقع افرادی که با ویژگی‌های یک وکیل نمونه آشنا باشند، انتخاب راحت‌ تری خواهند داشت. قبل از هر چیزی باید بدانید که دعاوی حقوقی با تقدیم دادخواست به دادگاه شروع خواهند شد.

  • اختلافات حقوقی با ارائه دادخواست به دادگاه آغاز می شود و الزامی است خواسته را به طور صریح و روشن در برگه چاپی دادخواست مکتوب کنیم که برای ارجاع به شعب،از طریق دفاتر خدمات الکترونیک قضائی موضوع حسب صلاحیت به دادگاه یا شورای حل اختلاف ارسال و در آنجا تعیین شعبه می گردد.
  • ما به شما در انتخاب بهترین وکیل در مشهد برای انجام مسائل حقوقی و قضایی کمک می کنیم.
  • به طور کلی، این نیازهای خاص به “حوزه های وکالت” مجزا جدا می شوند، که به معنای حوزه ای از قانون با وکلای متخصص برای رسیدگی به نیازهای حقوقی خاص است.
  • حجم انبوهی از دعاوی موجود در دادگاه ها را دعاوی خانواده تشکیل می دهند.

سالانه وکلای زیادی از سوی کانون وکلای استان و مرکز وکلای قوه قضائیه پروانه وکالت اخذ می کنند. لذا موکل با درایت و تمرکز بر موضوع پرونده می تواند وکیل خود را به راحتی انتخاب کند. برای تعیین وکیل خوب در مشهد، برای اینکه دچار تردید نشوید حتما باید ویژگی‌های یک وکیل خوب را بدانید یعنی زمانی در انتخاب یک وکیل موفق خواهید بود که با ویژگی‌های بهترین وکیل آشنایی داشته باشید. در لغتنامه وکالت به معنی واگذاری است و در اصطلاح حقوقی، وکالت قراردادی است که براساس آن یکی از طرفین، طرف دیگر را برای انجام کاری وکیل خود می‌کند.

بهترین وکیل شهرکرد را با لیست 10تایی بشناسید!!【سال1401】⚖️

سایر فعالیت های ایشان بر روی پرونده های کیفری، خانواده و دادگاه انقلاب، داوری در پرونده های بسیار حقوقی و همچنین مشاور حقوقی شرکت های ساخت و ساز برج های باران در مشهد و … از سوابق ایشان است. وکیل مهناز دلاویز دارای مدرک کارشناسی بوده و در این مقطع به مطالعه حقوق خصوصی پرداخته است. این وکیل متخصص در مورد پرونده‌های خانواده از جمله دعاوی ارث، طلاق، استرداد جهیزیه، حضانت، الزام به ثبت ازدواج، تمکین و نفقه کار می‌کند و حرفه زیادی در کار خود دارد.

فرم درخواست وکیل

اکثر وکلا یک مشاوره اولیه رایگان ارائه می دهند، و به عنوان یک مصرف کننده آگاه، باید از آنها نهایت استفاده را ببرید. با یک لیست مکتوب از سوالات آماده باشید و در طول مشاوره یادداشت برداری کنید تا بتوانید بعداً وکلای لیست خود را با هم مقایسه کنید. فکر می کنید می توانید همه چیز را به تنهایی مدیریت کنید؟ فقط به این دلیل که یک فرد باهوش هستید یا در تحقیق مهارت دارید، به این معنی نیست که شما یک وکیل هستید و می توانید با موفقیت در دادگاه وکالت کنید. وکیل باید سوالات اولیه را از شما بپرسد تا به تعیین هزینه احتمالی کمک کند. ممکن است وکیل نتواند مبلغ دقیقی را به دلیل متغیرهایی که در رسیدگی به موضوع رخ می دهد، به شما بدهد.

دعاوی حقوقی بر سر اختلافات مالک و مستاجر، طلاق، املاک و صدمات شخصی همه از نظر فنی تحت حوزه دعاوی مدنی قرار می گیرند. زیرا دعوای مدنی به هر اقدام حقوقی اطلاق می شود که در آن به جای مجازات کیفری، از طرفی وجه یا نوعی عمل خواسته شود. برای شروع، فهرستی از نامزدهای بالقوه را با صحبت با افراد و سایر منابع قابل اعتماد تهیه کنید. می‌توانید از وب‌سایت‌های مؤسسه حقوقی، منابع آنلاین، کانون‌های وکلا یا سایر شبکه‌های اجتماعی کمک بگیرید.

مهاجران هنگام عبور از موانع خدمات شهروندی و مهاجرت با مشکلات زیادی روبرو هستند. بنابراین، وکلای مهاجرت، یک متحد مفید برای مسائلی به عنوان “ساده” عبور از موانع زبان در فرم های درخواست برای رسیدگی به اسناد مورد نیاز در طول فرآیند مهاجرت هستند. در حالی که صدمات ناشی از تصادفات رانندگی رایج‌ترین دلیلی است که افراد عادی به وکیل آسیب‌های شخصی نیاز دارند، این وکلا از قربانیان آسیب دیده در هر نوع تصادفی که به دلیل سهل انگاری یا تخلف قانونی یک طرف مسئول قانونی ناشی می‌شود، نمایندگی می‌کنند. طبیعتاً، بسیاری از این صدمات ناشی از سهل انگاری یا تخلفات قانونی شخص دیگری بوده است. یافتن وکیلی که بتواند به طور مؤثر با شما ارتباط برقرار کند دارای اهمیت است. شما وکیلی می‌خواهید که سؤالات شما را پیش‌بینی کند و شما را در جریان تحولات پرونده‌تان قرار دهد.