دسته‌ها
اخبار

قيمت پي ال سي زيمنس خريد PLC زيمنس الکتنو

قيمت پي ال سي زيمنس خريد PLC زيمنس الکتنو

در جدول زیر می توان مشخصات و اطلاعات فنی این دو سری از سیگنال ماژول ورودی دیجیتال PLC S زیمنس، سیگنال ماژول ورودی دیجیتال SM 1221, 8DI و SM 1221, plc زیمنس 16DI را مشاهده کرد. له ای و دو ورودی آنالوگ با سطح ولتاژ 0 تا 10 ولت و یک پورت شبکه Profinet می باشد. در این مدل از CPU زیمنس ظرفیت Work memory مقدار 100kbyte و طرفیت Load memory مقدار 4Mbyte می باشد. O (pulse train output یا (PWM (pulse-width modulated با فرکانس 100KHZ و دو ورودی آنالوگ با سطح ولتاژ 0 تا 10 ولت و یک پورت شبکه PROFINET می باشد. در این مدل از CPU زیمنس ظرفیت Work memory مقدار 75kbyte و طرفیت Load memory مقدار 2Mbyte می باشد.

  • علاوه بر این باید بیان نماییم که برای جلوگیری از خطای سی پی یو کنترلر پی ال سی چک می شود و فانکشن ها را اجرا می کند.MEMORY یکی دیگر از اجزای پی ال سی به حساب می آید که دارای دیتای ثابت است و دیتای ثابت آن توسط سی پی یو مصرف می شود.
  • این سری از پی ال سی های زیمنس قابلیت گسترش تا 300 ماژول را دارند.
  • آرکو کالا فروشگاه اینترنتی جامع اتوماسیون صنعتی تجهیزات برق صنعتی و کنترل ابزار دقیق.
  • این سری یک مینی PLC عالی برای پروژه‌های کوچکتر و شروع یادگیری برنامه‌نویسی PLC می‌باشد.
  • پی ال سی S7-300 از نوع MODULAR PLC است ک جز محصولات محبوب شرکت SIEMENS می باشد.

به دلیل نبود روابط تجاری بین ایران و آمریکا به ندرت یافت می‌شوند و برخی دیگر نیز به دلیل قیمت بالا و متقاضی کم برای خرید در ایران کم‌تر وارد می‌شوند. اگر محصولی از گارانتی برخوردار باشد در صورت وجود هرگونه عیب و نقص در آن به راحتی می‌توانید محصول را تعویض کنید. قابل پشتیبانی از زبان برنامه نویسی SCL ,FBD,CFC,GRAPH,HiGraph,LAD.STL. خروجی دیتا ارتباطی این پورت از درگاه PROFINET پروفینت بهره می برد. خروجی دیتا ارتباطی این پورت از درگاه PROFIBUS پروفیباس بهره می برد. خروجی دیتا ارتباطی این ماژول از یک پورت MPI با درگاه فیزیکی Rs485 و همچنین درگاه PROFIBUS پروفیباس را هر دو در این پورت شامل می شوند.

قابلیت نصب بر روی ریل

ویژگی جذاب PLC های سری S این است که می‌توان برنامه های هوش مصنوعی را روی آن ها پیاده سازی کرد و می توانند به صورت هوشمند، اشیاء را بررسی کنند و از نظر کیفی قطعات را بررسی کنند. یکی از نوآوری های زیمنس هم اینورترهای فرکانسی اقتصادی است، که باتنوع بالایی که دارند، کاربردهای زیادی را پوشش می‌دهند و کیفیت و دوام بسیار بالایی هم دارند. LOGO یا Logic Modules کنترل کننده ساده و ارزان قیمتی است که برای کار های کنترلی کوچک کاربرد دارد. این PLC به صورت کمپاکت است و برنامه ریزی آن توسط کلید های روی آن انجام می شود. می‌توان با استفاده از PLCSIM سخت‌افزار یک سیستم کنترلی کامل را پیکربندی، برنامه‌نویسی و نهایت بدون هیچ سخت‌افزار دیگری آن را تست کرد.

پی ال سی لوگو زیمنس دارای ویژگی های کاربر پسند متعددی همچون قیمت مناسب ، راه اندازی آسان ، عدم نیاز به کابینت نصب می باشد. برای گرفتن قیمت پی ال سی لوگو زیمنس حتما با واحد فروش تماس بگیرید. قیمت پی ال سی لوگو زیمنس بنا به مدل نمایشگر دار و بدون نمایشگر آن تعیین می شود. پی ال سی کامپیوتر دیجیتال صنعتی است که در صنایع کاربرد بسیار زیادی دارد و از آن برای کنترل فرایند صنعتی استفاده می کنند. در واقع یکی از فعالیت های صنعتی به نام خطوط مونتاژ جزو فعالیت هایی است که برای کنترل نیازمند plc می باشد. علاوه بر این باید بیان کنیم که plc ویژگی بسیار زیادی دارد و یکی از ویژگی های آن این است که باعث صورت در برنامه نویسی می شود.

PCS7 چیست؟ (صفر تا صد)، سیستم DCS محبوب زیمنس

سیستم های ورودی ممکن است شامل سنسورها، کلیدها و مترها باشند، در حالی که سیستم های خروجی ممکن است شامل رله، چراغ، سوپاپ و درایو باشد. 14 ورودی/خروجی (I/O) شامل 8 ورودی دیجیتال 24 ولت DC و 6 خروجی دیجیتال 24 ولت DC یا 6 خروجی رله می باشد. S PLC CPU1212C همچنین دارای دو ورودی آنالوگ ده بیتی با محدوده 0 تا 10 ولت است. در سه نوع DC / DC / DC، AC / DC / RLY و DC / DC / RLY در بازار موجود است. در هر قطعه پی ال سی، چندین ماژول به سیگنال‌های ورودی و خروجی اختصاص داده می‌شود.

PLC زيمنس S7-300 CPU 315-2DPکد محصول: 6ES7315-2AG10-0AB0

بر روی CPU کنار ترمینال های خروجی پایینی یک عدد پورت RJ45 قرار دارد که جهت ارتباط با PC و دستگاه های دیگر با پروتکل های PROFINET می توان استفاده نمود. فروشگاه ترموشاپ، از وزارت صنعت، معدن و تجارت دارای نماد اعتماد الکترونیکی است و مشتریان می توانند با خیال راحت اقدام به خرید کنند. این کارت از 4096 آنالوگ ورودی و 4096 آنالوگ خروجی پشتیبانی می کند. کارت CPU319 3PN/DP از سری ماژول های Standard بوده ودارای مشخصات زیر میباشد . ساختار کنترلرهای S به صورت فشرده طراحی شده است تا ضمن اشغال فضای کمتر، با ساختاری بسیار پیشرفته و ضریب امنیت بالا، بهترین گزینه برای کنترل امنیتی در صنایع باشند. این امر با تعریف رمز عبور برای سطوح مختلف دسترسی به کنترلر میسر می‌شود.

Plc سری 200 زیمنس انواع و پارت نامبرهای مختلفی دارد که در برخی از انواع آنها می‌توان از ماژولهای اضافی در کنار CPU بهره برد. امروزه شرکت زیمنس در زمینه تولید تجهیزات مخابراتی و نورپردازی، لوازم خانگی، انواع قطار، تجهیزات تولید برق، سیستم‌های خودکارسازی، اتوماسیون صنعتی، تجهیزات پزشکی و سامانه‌های اعلام حریق فعالیت می‌کند. آرکو کالا فروشگاه اینترنتی جامع اتوماسیون صنعتی تجهیزات برق صنعتی و کنترل ابزار دقیق. PLC زیمنس SIMATIC S یک کنترل کننده منطقی و قابل برنامه ریزی کمپانی معروف زیمنس و از خانواده سری پی ال سی های SIMATIC S7 می باشد.