دسته‌ها
اخبار

لیست وکلای تهران وکیل تهران وکیل پایه یک دادگستری دادراه-وکیل علیرضا مرادی

به برخی از زمینه هایی که وکلا به صورت تخصصی کار می کنند، اشاره می کنیم. در بسیاری از شکایات و دفاعیات دادگستری به دلیل اهمیت بالای آنها از جمله اتهام قتل و جراییم موضوع دادگاه کیفری یک غیر از جرایم مطبوعاتی، حتی این اختیار که شخص به صورت علی حده به دفاع از خود بپردازد نیز سلب می شود و مشارالیه باید حتما وکیل دادگستری معرفی کند (وکیل تعیینی). در صورت عدم استطاعت مالی دادگاه به قید قرعه شخصی از وکلای دادگستری به جانشینی موکل مشخص می کند.

  • اما شاید نیاز باشد قبل از پرداختن به عنوان وکیل پایه یک دادگستری تعریفی جامع از عنوان وکیل داشته باشیم.
  • صرفا اشخاصی که دارای مدرک کارشناسی در رشته حقوق، فقه و مبانی حقوقی، فقه و حقوق و یا معادل هر یک در دروس دانشگاهی و حوزه‌ای هستند، می‌توانند در آزمون وکالت شرکت کنند.
  • حجم زیاد و انبوهی از دعاوی ثبت شده در دادگاه ها مربوط به دعاوی خانوادگی است.
  • گروه وکلای آپادانا در هر بخش از حوزه وکالت با تعداد زیادی وکیل همکاری دارد که همگی جزو بهترین وکلای تهران محسوب می‌شوند.
  • کافی است با تماس با موسسه صلح صدرا و عنوان کردن موضوع موردنظر از هزینه وکیل در تهران مطلع شوید.

به این نکته توجه داشته باشید که همانند هر کاری، کیفیت در وکالت بسیار مهم است. بنابراین، چنانچه پرونده مهمی دارید، می‌بایست با درنظر گرفته حق الوکاله مناسب، شانس خود را برای انتخاب بهترین وکیل افزایش دهید. وکیل ملکی یک وکیل پایه دادگستری می‌باشد که در دعاوی ملکی نظیر دعاوی موجر و مستاجر، تخلیه، خلع ید، الزام به تنظیم سند رسمی، افراز ملک مشاعی، الزام به ایفای تعهد و یا الزام به تحویل مبیع و … تبحر دارد.

منظور از معروف ترین وکیل تهران چیست؟

حق الوکاله مناسبی را متناسب با شرایط پرونده و توان مالی شما پیشنهاد دهد. گروه وکلای یعقوبی با بیش از 10 سال سابقه وکالت و با داشتن وکلای با تجربه ومتخصص در زمینه وکالت در دعاوی کیفری، ملکی و خانواده آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان می باشند. یکی از مهم ترین ویژگی بهترین وکیل تهران دلسوز بودن وکیل و صداقت حسن شهرت وکیل می باشد.

بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران

در هر خانواده ای اختلاف نظر و اختلاف سلیقه ایجاد می شود و این اختلاف ها ممکن می باشد که به دعاوی حقوقی زیادی منجر شوند. دادگاه حقوقی، محاکم و مراجعی هستند که به موضوعات حقوقی رسیدگی می کند. صلاحیت ذاتی، به این معنا می باشد که دادگاه، از نظر صنف، نوع و درجه، صلاحیت رسیدگی به دعوا را داشته باشد. همچنین صلاحیت محلی دادگاه حقوقی به این معنی است که دادگاه ها صلاحیت رسیدگی به مواردی را دارند که در حوزه قضایی و قلمرو مکانی آن ها واقع شده باشد. ویژگی بعدی که مهم است، توضیحاتی است که وکیل در جلسه مشاوره به مراجعه کننده می گوید.

آقای چشمی دارای 16 سال سابقه وکالت و دفاع از پرونده های خانواده، کیفری، ثبتی، تجاری است. ایشان همچنین به ارائه انواع خدمات حقوقی به صاحبان کسب و کارها می پردازند و دانشی که در زمینه حقوق و قانون کسب کرده اند در اختیار متقاضیان قرار می دهند. آقای چشمی از وکلای پایه یک دادگستری تهران هستند که گروه وکلای حکمت را مدیریت می کنند.

موسسه‌ی حقوقی تهران وکیل با سابقه‌ی فوق درخشان و وکلای با تجربه‌ و با تبحرش می‌تواند بهترین روش‌ها و راه‌حل‌ها را با توجه به شرایط موکل به او ارائه دهد. وکالت آنلاین جامع ترین وب سایت اطلاع رسانی حقوقی کشور می باشد که با عضویت ده ها هزاروکیل دادگستری در سراسر ایران خدمات حقوقی به متقاضیان ارائه می نماید. وکالت آنلاین با توجه به پتانسیل ذاتی خود خدمات مشاوره حقوقی، وکالت دعاوی حقوقی را توسط بهترین و متخصص ترین ارائه می نماید.