دسته‌ها
اخبار

لیست 10 تا از بهترین وکیل تهران ️【آپدیت1401】 وکیل از ما-وکیل علیرضا مرادی

ایشان دارای دکتری خصوصی از دانشگاه تربیت مدرس و استاد دانشگاه علامه طباطبایی هم هستند. در صورتی که وکیل پایه یک دادگستری به طور تخصصی بر روی دعاوی وصول مطالبات اعم از چک، سفته، رسید بانکی و یا سند عادی فعالیت کند به اختصار به عنوان وکیل چک شناخته می‌شود. دعاوی مطالبه وجه چک و یا مطالبه وجه سفته یکی از شایع‌ترین دعاوی موجود در دادگاه‌ها هستند. نماینده حقوقی چک با تبحر خود می‌تواند حکم محکومیت خوانده را اخذ کرده و علاوه بر آن با درخواست قرار تامین خواسته، اموال خوانده را توقیف نماید تا خواهان در صورت وجود حق به اموال از دست رفته خود دست یابد. به طور حتم وکلای زیادی هستند که در شهر تهران و حتی در خارج از تهران و دیگر نقاط کشور در حال فعالیت می باشند و هر یک از آن ها نیز تخصص و تجربه کافی برای حل مشکلات حقوقی و دعاوی کیفری را دارند.

  • کارآموز وکالت شخصی است که نمره قبولی را در آزمون کانون وکلا را دریافت کرده است و از سوی کانون پروانه کارآموزی دریافت کرده است و در حال حاضر در حال گذراندن دوره کارآموزی است.
  • 7 – مشاور حقوقی مدیر عامل شرکت گواه (سهامی خاص) از شرکتهای تابعه ایران خودرو.
  • اما در مقابل نوع دیگری از وکالت است که به آن وکالت مقید اطلاق می‎شود.
  • در صورتی که وکیل پایه دو دادگستری اجازه شرکت در محاکم حقوقی پرونده های مالی کمتر از 250 میلیون و همچنین خواسته های غیر مالی به غیر از اصل نکاح، طلاق، اثبات نسب و نفی نسب را دارد.
  • وکلای دادگستری، وکیل مدنی و وکیل مع الواسطه، از انواع وکیل در قوانین است.

با مشاوران حقوقی و یا هماهنگی‌های لازم با شماره دفتر موسسه تماس حاصل فرمایید. دارای پروانه وکالت پایه دو (کارآموزی) و یا پروانه وکالت پایه یک می‌باشد. انجام بیش از ۳۰۰ پرونده حقوقی و کیفری در مراجع قضایی و اداری و … با این همه، یک وکیل به تنهایی می تواند با بهره گیری از هوش بالا، توان فنی و تخصصی، تعهد، جدیت و شجاعت بر تمامی مشکلات فائق آید و شخصیت واقعی یک وکیل دادگستری را به نمایش بگذارد. بنیان وکلا دادحامی در نظر دارد با بروز رسانی در خدمات حقوقی کشور و ارتقاء خدمات وکالتی از سیستم سنتی به سبک نوین و همچنین تسهیل و تسریع در ارائه این قبیل خدمات به اشخاص (اعم از حقیقی و حقوقی) کمک شایانی بنماید. وکیل فی‌الواقع نماینده‌ی قانونی شخص اعم از حقیقی یا حقوقی می‌باشد، که به موجب عقد وکالت مامور به انجام کار‌های حقوقی آن‌هاست.

وکیل دعاوی حقوقی در تهران

زیرا پرونده های کیفری با توجه به روند خود و مراجعه مکرر به دادرسرا، کلانتری، دادگاه و صدور انواع قرارها چندین برابر پرونده های حقوقی نیازمند پیگیری هستند. مورد دیگری که در دیوان عدالت اداری ممکن است به وجود بیاید این می باشد که حکم صادره در این رابطه احتمال دارد که بر علیه فرد صادر شده باشد در این مورد لایحه خود را برای اعتراض به دیوان عدالت اداری ارسال نماید. بهترین اقدام در این رابطه این می باشد که فرد از وکلای متخصص و همچنین پایه یک دادگستری استفاده نماید. پس از پذیرفته شدن در آزمون وکالت، باید دوره‌ای به نام دوره‌ی کارآموزی را بگذراند که این دوره تقریبا ۱۸ ماه می‌باشد و پس از آن در مراسم تحلیف مجاز به حضور می‌باشد. مراسم تحلیف، مراسمی است که در آنوکیلطی تشریفاتی سوگند نامه‌ای یاد می‌کند و از وی به عنوانوکیل دادگسترییاوکیل پایه یک دادگسترییاد می‌شود و به این درجه می‌رسد.

در صورتی که از وکیل خود رضایت نداشتید باید چه کنید؟

شما می‌توانید براساس معیار‌های خود، از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنید. برای اینکه در پرونده های خود پیروز شوید باید به دنبال وکیل پایه یک دادگستری بگردید که در تهران فعالیت و سابقه خوبی داشته باشد ، لذا نباید در انتخاب وکیل سرسری و ساده عمل کنید ، زیرا انتخاب وکیل کم تجربه شاید ضربات جبران ناپذیری در ادامه روند زندگی شما وارد نماید. با هر تجربه و تخصص و تحصیلاتی که باشید در مواقعی که مشکلی برایتان اتفاق می‌افتد و خودتان دانش حل و فصل آن را ندارید.

پرسش و تحقیق از وکلای دیگر نیز به نظر راه درست و مطمئنی است. بسیاری از وکلا صرفا در یک زمینه بخصوص مشغول به فعالیت هستند و به وکلای موفقی نیز در حوزه کاری خود مبدل شده‌اند و شهرت خوبی نیز پیدا کرده‌اند. وکیل اتفاقی وکیلی است که دانش آموخته حقوق رشته حقوق است ولی هنوز اجازه وکالت ندارد و نتوانسته پروانه وکالت را از کانون وکلا اخذ نماید. اما به طور اتفاقی در جریان دعاوی اشخاص و بستگان و خویشاوندان خود قرار گرفته است. همانطور که از نام آن مشخص است وکیل انتخابی وکیلی است که به انتخاب خود شخص انتخاب شده و وکالتنامه، بدون واسطه بین موکل و وکیل به امضا می‌رسد.