دسته‌ها
اخبار

وکیل دادگستری در مشهد + شماره تماس و آدرس گروه وکلای دادورزان صلح و سازش-وکیل علیرضا مرادی

برای اینکه موکلی با خیال راحت و آسوده یک وکیل انتخاب و به موفقیت پرونده‌اش اطمینان داشته باشد باید وکیلی خبره در کار خود و دارای وجدان کاری و تعهد نسبت به موکل خود انتخاب کند. مشهد از جمله شهرهایی است که دارای بهترین وکلای عادل بوده و یافتن وکیل خوب کار تا حدودی سختی نیست. به همین دلیل، تمام جستجوهای اینترنتی زنان در بحث جدایی زوجین، یافتن بهترین وکیل خانم برای طلاق یا بهترین وکیل مهریه در مشهد است.

  • همچنین پس از ثبت شکایت موضوع شکایت به یکی از شعبه های بازپرسی ارجاع داده می‌شود و بازپرس با تعیین وقت قبلی و احضار طرفین دعوا اقدام به بررسی شکایت می‌ کند.
  • در واقع بعد از باطل کردن تمبر، دادخواست به دفتر ثبت کل، به جهت ثبت رایانه‎ ای برده می شود و تاریخ، وقت دادرسی و شعبه رسیدگی ‎کننده به پرونده طی اخطاریه ‎ای به طرفین دعوی ابلاغ می شود.
  • این وکیل پایه یک دادگستری فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه تهران بوده و حدود 15 سال در وکالت تجربه دارد.
  • مطابق ماده 33 قانون وکالت وکلای دادگستری موطفند که سالانه سه وکالت معاضدتی را قبول نمایند.

انتخاب وکیل کاملا اختیاری است و هیچ دادگاهی نمی تواند فردی را مجبور به داشتن وکیل کند. اما همواره توصیه می شود افرادی که با قوانین آشنا نیستند و دچار مشکلات حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده، ثبتی و … می شوند، از وکیلی مجرب و متخصص کمک بگیرند تا درصد موفقیت آن ها در دادگاه بالا رود و هم این وکیل یاعث می شود روند بررسی پرونده سریع تر پیش برود. یک وکیل خوب در وهله اول باید از توان علمی بالایی برخوردار باشد و احاطه و تسلط کامل و کافی به مباحث حقوقی و قوانین حوزه کاری خود داشته باشد. چنین وکیلی بهترین و درست‌ترین راه را برای رسیدگی به پرونده پیشنهاد می‌دهد و از رفتن موکلش به بیراهه و ایجاد هزینه‌های اضافی جلوگیری می‌کند. برای طرح و اقامه شکایت یا تنظیم دادخواست به یک مشاور حقوقی متخصص نیاز است تا این کار ها به بهترین شکل ممکن انجام شود.

تفاوت بین جرم کلاهبرداری و خیانت در امانت در چیست؟

این مجموعه فعالیت خود را زیر نظر یکی از وکلای کارآزموده و با تجربه مشهد جناب آقای علی عباسی آغاز نمود. در این صفحه لیست وکیل های عضو دادراه که در مشهد فعالیت می‌کنند به نمایش درآمده است. وکلای معرفی شده در این لیست ممکن است وکیل پایه یک دادگستری مشهد، یا وکیل پایه یک یا دو قوه قضائیه مشهد باشند.

وکیل قرارداد

بهترین وکیل را برای دعوی حقوقی یا کیفری خود از وکیل وی آی پی بخواهید. مهناز دلاویز، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، کارشناس حقوق، دانشجوی ارشد حقوق خصوصی، دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری به شماره 2890، قبول وکالت در تمام دعاوی خانوادگی، حقوقی، کیفری و از نظر ایشان یک وکیل باید دارای مهارت سخنوری و زبانی شیوا برای بیان مسائل قانونی و راهنمایی موکل باشد. علی عباسی وکیل پایه یک دادگستری عضو کانون وکلای دادگستری خراسان و دانشجوی دوره‌ی دکتری حقوق خصوصی با نزدیک به 10 سال سابقه وکالت در مشهد می‌باشند. علی ابراهیمی ‌مهر نیز به عنوان بهترین وکیل مشهد شناخته شده که از سال 1393، کار وکالت خود را شروع کرده است.

این وکیل متخصص در زمینه‌های حقوقی، ملکی، خانواده، کیفری پروندهای مختلف را قبول می‌کند و شما نیز می‌توانید با خیالی آسوده پرونده‌تان را به دست او بسپارید. این لیست شامل وکیل پایه یک دادگستری در مشهد و قاضی باز نشسته در مشهد و وکیل پایه یک و دو قوه قضائیه در مشهد می باشد که می توانید با زدن گزینه اطلاعات بیشتر مشخصات شخصی وکیل مورد نظر , رزومه , اطلاعات تماس و تخصص های هر وکیل در مشهد را مشاهده و در ارتباط باشید . وکیل پایه یک دادگستری در مشهددر تمام زمینه های حقوقی ، کیفری و خانواده شما را راهنمایی می نماید و در صورتی که لازم بداند مبادرت به تعیین وقت حضوری می نماید اما قبل از زمان حضور همین تماس با شماره تلفن وکیل در مشهد در قدم اول می تواند اضطراب و استرس فردی که دچار مشکل شده است و مستاصل است را حدود زیادی کاهش دهد . سرکار خانم الناز سادات مدنیان از وکلای پایه یک دادگستری در مشهد می باشند. حوزه فعالیت ایشان بر روی پرونده های خانواده، طلاق، استرداد جهیزیه، اعسار، ارث و وصیت و … است. سایر فعالیت های ایشان ارائه مشاور هحضوری و غیر حضوری به موکلین و مراجعه کنندگان است.

این حجم از رضایت و توفیق در پرونده‌ها باعث شده که وکیل “رضا حسینی برج” یکی از بهترین وکیل های شهر مشهد شناخته شود و تبحر این وکیل زبانزد مردم گردد. تجربه ضرورت مشاوره حقوقی را ثابت کرده است زیرا افراد می‌توانند با تکیه بر آگاهی حقوقی مشاوران، تصمیم بهتری برای مسائل حقوقی خود بگیرند. از این جهت سایت مشاوره حقوقی موسسه حقوقی داوری عدالت گسترمشهد از ابتدای سال 1397 با هدف پاسخگویی تخصصی دقیق به سوالات حقوقی و قضایی فعالیت خود را آغاز کرد. ممنونم از تمام افرادی که تا انتهای مقاله بهترین وکیل مشهد همراه ما بودند. در ابتدای مقاله گفتیم که مهم ترین ویژگی های یک وکیل در مشهد چیست و توضیح دادیم که مشاوره و سپردن پرونده ها به بهترین وکلا چه مزایایی دارد. امیدوارم که این مطالب برای شما مفید بوده باشد، اگر سوال، انتقاد و پیشنهادی دارید برای ما کامنت نمایید.

کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.