دسته‌ها
اخبار

کانون وکلای دادگستری اصفهان

آقای حامد امیری از وکلای دادگستری شهر اصفهان و دارای پروانه وکالت پایه یک هستند. ایشان فارغ التحصیل رشته حقوق قضایی و بیشتر از 10 سال سابقه در زمینه وکالت دارند. آقای امیری مدیریت موسسه حقوقی در اصفهان را بر عهده دارند و مشاوره به روش حضوری، غیر حضوری و آنلاین را به متقاضیان ارائه می دهند. پرونده هایی که توسط آقای امیری پذیرفته می شود شامل دعاوی خانواده، دعاوی کیفری، حقوقی، ثبتی، مالی، مطالبات، مواد مخدر و … است. هستید ، با اطمینان به حسن سابقه و عملکرد خانم مریم پارسا می توانید با ایشان تماس بگیرید. به دلیل اخلاق پسندیده و تخصص بالا در حوزه های مختلف وکالت، به عنوان بهترین وکیل در اصفهان شناخته شده است همچنین ایشان دارای سوابق درخشان و نمونه پرونده های موفق بسیار زیادی می باشد و در زمینه های مختلف حقوقی، ملکیف خانواده، کیفری و غیره مشغول به فعالیت است.

  • با وکیل متخصص دفتر حقوقی حامد امیری در مسائل حقوقی خود مشورت نمایید و در کمترین زمان ممکن به نتیجه مطلوب برسید .
  • وکیل هم معنی لغت نایب است که از سمت فردی دیگر که به او موکل می گویند برای انجام برخی از کارها اختیار می یابد .تعهد و یا قراردادی که به سبب آن موکل این اختیارات را به وکیل می سپارد ، وکالت گفته می شود.
  • پرونده های ملکی از دعاوی است که کم کاری وکیل ضرر مالی سنگینی به موکل وارد می کند.
  • مهدی علیجانی در بلاگ وکیل اصفهان مباحث حقوقی زیادی را به طور جامع و تخصصی بررسی کرده است که توسط تیم تحریریه نگارش می‌شوند.

تلاش شده است وکیل های عضو کانون وکلا که در این لیست معرفی شده اند وکیل پایه یک دادگستری باشند. همچنین بخش قابل توجهی از وکلای مرکز مشاوران قوه قضاییه که در دادراه فعال هستند وکیل پایه یک هستند. اگر می خواهید لیست وکلای تمام کشور را مشاهده کنید، روی لیست وکلا کلیک کنید. همچنین، شما می توانید وکلای کل کشور را بر اساس استان، شهر و یا تخصص آنها در کادرهای زیر جستجو کنید تا لیست وکلای مورد نظر شما به نمایش درآید.

مشاوره تلفنی

ایشان تا کنون بیش از ۵۰ دوره علمی، آموزشی برگذار کرده اند و به واسطه رشته تحصیلیشان بیشتر تمایل به قبول پرونده در گرایش کیفری من جمله؛ پرونده های قتل، آدم ربایی، کلاهبرداری، سرقت، خیانت در امانت و… را دارند. امروزه دیگر افراد و کسانی که به دنبال وکیل هستند به راحتی از طریق اینترنت و جستجو در موتورهای جستجوگر و شبکه های اجتماعی به آسانی می توانند وکیل مورد نیاز خود را پیدا نموده و با آن مشورت کنند و سپس جهت مراجعه حضوری هماهنگ شوند. تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است. یکی از کم‌اهمیت‌ترین ویژگی‌هایی که تقریباً هر وکیل موفقیبا دیگران به اشتراک می‌گذارد، توانایی و تمایل قوی به گوش دادن است.

شروط 12گانه عقدنامه، که حق طلاق به زوجه می دهد.

حقوقدانان در موضوع آیین دادرسی کیفری و آیین دادرسی مدنی خبره هستند. بنابراین اگر افراد عادی بخواهند وارد کار حقوقی شوند، ممکن است از نظر مالی و زمان متضرر شوند. از اقدام حقوقی در خصوص پرونده خودتان پرهیز کنید و آن را به وکیل پایه یک دادگستری بسپارید. بهترین وکیل اصفهان به وکیلی گفته می شود که علیرغم تخصص در دعاوی حقوقی و کیفری و تنظیم لوایح مستند و مستدل بتواند با فن بیان قوی خود، بهترین دفاعیات شفاهی را در دادگاه های اصفهان از موکل بنماید.

به نماینده یک شخص حقیقی یا حقوقی، در مسائل حقوقی، وکیل حقوقی گفته می شود. وکالت دعاوی حقوقی تخصصی است که حوضه های بسیار زیادی را در بر میگیرد که مهاجرت، خانواده، امور شرکت ها و دعاوی ملکی، از مهم ترین موارد آنها می باشد. همچنین بسیاری از افراد برای پیشبرد و پیشرفت در امور به مشاوره نیازمند هستند و یک وکیل حقوقی علاوه بر تخصص بسیار بالا در وکالت باید مشاور خوبی نیز باشند. بهترین وکیل حقوقی کسی است که تعهد به موکل، تجربه و مهارت را سرلوحه خود قرار دهد و برای احقاق حق موکل خود تلاش کند. با توجه به شرایط اقتصادی و فرهنگی، همه افراد درگیر در پرونده های حقوقی نمی توانند تسلط کافی به قوانین داشته باشند و لازم است با انتخاب یک وکیل خوب و با تجربه، کار خود و دفاع از پرونده را به ایشان بسپارند.