دسته‌ها
اخبار

۴۰ وکیل: اکثریت مردم ایران جمهوری اسلامی را دیگر نمی‌خواهند ۱۴۰۱ ۸ ۱۱-وکیل علیرضا مرادی

باهمت و تلاش مصدّق در روز هفتم اسفندماه لایحه استقلال کانون وکلا تصویب و نهاد وکالت مستقل شد؛ که این روز در تاریخ وکالت دارای اهمیّت خاص است و بعدها هم روز هفتم اسفند به‌عنوان روز «وکیل مدافع» نام‌گذاری شد و هفتۀ منتهی به هفتم اسفند ماه هر سال به عنوان هفته وکیل مدافع یاد می‌شود. شاید در نگاه او اینطور بنظر بیاید که دستمزد وکیل در ایران برای برخی از افراد سنگین است.در چنین مواقعی نیز قانون راه حل های مختلفی برای این افراد ناتوان در نظر گرفته است ( وکیل تسخیری، وکیل معاضدتی و….). یکی از وظایف اصلی وکیل در ایران مربوط به زمانی میباشد که جرمی کشف می شود و مجرم شناسایی میشود. توجه داشته باشید که در چنین مواقعی متهم حق دارد از همان مرحله ی کشف جرم تا زمان اجرای حکم صادره به کمک یک وکیل خبره تمام مراحل دادرسی را بگذراند. مرجع حقوقی ایران از سال 1394 با هدف جمع آوری و انتشار اطلاعات علمی حقوقی صحیح، جامع و دقیق به عنوان عضوی از زیر مجموعه مرجع دانش ایران (سیویلیکا) فعالیت می کند. از آثار آقای شمس می توان به قانون آیین دادرسی مدنی، قانون اجرای احکام مدنی و مقررات مرتبط با آن، ادله اثبات دعوا حقوق ماهوی و شکلی، قانون شوراهای حل اختلاف، قانون مدنی و قانون مسئولیت مدنی، قانون اساسی از فرمان مشروطیت تا امروز و … اشاره نمود.

  • در این مبحث قصد داریم راجب بهترین وکیل ایران برای شما بگوییم که چه کسی است و چگونه می شود آن را برای مشاوره و قبول جلسه گذاشت.
  • امکان پرداخت اقساطی حق الوکاله از طریق pay pal و کارت به کارت وجود دارد.
  • حق ‌الوکاله بهترین وکیل تابع قرارداد و یا تعرفه ی قانونی است؛ البته برخی معیارها نیز در میزان حق الوکاله تأثیر دارد؛ مانند حسن شهرت و اعتبار وکیل، تحصیلات تکمیلی او و پیچیدگی پرونده و غیره.
  • خدمات سامانه میخک بسیار گسترده بوده و تمامی امور کنسولگری ایران را برای هموطنان انجام می‌دهد.

وکیل دادگستری باید از اطلاعات و معلومات و دانش حقوقی لازم برخوردار باشد تا بتواند بهترین راهکار را در جهت احقاق حقوق موکل خویش به کار بگیرد. از این رو جهت دریافت مشاوره حقوقی در این امر حتما با کارشناسان حقوقی موسسه آسایش گستران تماس حاصل فرمائید. این وکلا بنا به تشخیص قاضی در اختیار موکلان قرار میگیرند، زمانی که یک موکل به دلایل متفاوت امکان اخذ وکیل را ندارد، قاضی در جهت دفاع از حقوق موکل یک وکیل معاضدتی برای او انتخاب میکند. اگر به دنبال وکیل در ایران می گرید که امور حقوقی شما را به بهترین نحو پیگیری و حل و فصل کند در جای درستی قرار دارید. توجه داشته باشید که برخی از افراد نیز تشخیص میدهند که به طور کلی تمام اعمال حقوقی خود را به یک وکیل در ایران که خوب و قابل اعتماد است بسپارند و از بایت مدیریت شرایط حقوقی شغلی و شخصی، خیالشان راحت باشد.

لیکن توانایی مادی شرط صحت وکالت نیست بنابراین شخصی که بیماری جسمی دارد و نمی تواند به مجلس عقد برود می تواند در این خصوص وکیل تعیین نماید . مشاوره داشتن با یک وکیل در امر حقوقی و کیفری کمک بسیار شایانی می تواند به موکل بنماید . لذا در حال حاضر ۲ تشکیلات موازی و جداگانه با ساختار متفاوت در امور وکالتی کشورمان وجود دارد؛ یکی «کانون‌های وکلاء دادگستری» و دیگری «مرکز امور مشاوران و وکلاء قوه‌ی قضائیه» که هر یک از این دو تشکل، وکلاء متعددی را تحت نظر و نظارت خود دارند. وکلاءِ هر دو تشکل موصوف در مجموع اختیارات و وظایف مشابهی داشته و امور وکالتی و مشاوره‌ای را به انجام می‌رسانند و در دادگاه‌ها به انجام وکالت اشتغال دارند. تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به وکیل من (ثبت شده) می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

جایگاه اجتماعی وکیل در ایران چگونه است؟

برای پیدا کردن وکیل در ایران می‌توانید با موسسات حقوقی مختلف صحبت کرده و مشاوره دریافت کنید. موسسه حقوقی دادسو به صورت تخصصی در حوزه امور خانواده و انحصار وراثت فعالیت می‌کند. می‌توانید از طریق واتس‌آپ که در صفحات مختلف وجود دارد با کارشناسان حقوقی دادسو ارتباط گرفته و مشاوره حقوقی رایگان دریافت کنید. موسسه حقوقی بین المللی سفیران ایرانیان با شماره ثبت ۳۷۸۳۵ معتبرترین موسسه حقوقی کشور بوده و وجه تمایز آن در داشتن کار گروه های تخصصی متعددی است که هریک دارای حد اقل پنج وکیل پایه یک مجرب هستند و هر پرونده پس از بررسی کارشناسان به کارگروه تخصصی سپرده می شود . بدین ترتیب، شما می‌توانید بسته به نوع پرونده خود از وکلای این مجموعه استفاده کرده و از حرفه‌ای بودن و آگاهی آن‌ها در کلیه امور قانونی در ایران و سایر کشورهای جهان اطمینان حاصل کنید.

بهترین وکیل طلاق توافقی کرج را با لیست 10تایی بشناسید!!

ایشان دارای تحصیلات فوق لیسانس الکترونیک هوایی از دانشگاه هوایی در سال 1353 و لیسانس اقتصاد از دانشگاه علامه طباطبایی در سال 1356 و لیسانس، فوق لیسانس و دکترای حقوق می‌باشد. ایشان عضو هیئت مدیره کانون وکلای مرکز، عضور شورای اول شهر تهران است. از وکلایی است که وکالت فهرستی از پرونده‌های مشهور سیاسی و اقتصادی را بر عهده داشت.

حسن شهرت وکیل در محافل حقوقی و دادگاهی نیز بسیار مهم بوده و بر عملکرد و دیدگاه سایر عوامل مؤثر است. امروزه اکثریت آنان دارای مدارک علمی کارشناسی ارشد یا دکترا بوده و به همین علت، شاخه تخصصی خود را پیدا کرده‌اند. همچون پزشک متخصصی که بهترین عملکرد خود را در حیطه تخصص شخصی خود دارد، وکلای متخصص نیز می‌توانند به بهترین شکل در گرایش فوق‌ لیسانس یا دکترای خود عمل کنند. از این رو، توجه به پیشینه مطالعاتی و تجربه وکلا در حین انتخاب آنان بسیار مهم است. داشتن تخصص و مهارت در پرونده‌های حقوقی محولهمؤسسه حقوقی سفیران ایرانیان مجموعه‌ای خبره و منحصر به فرد است که در این زمینه می‌تواند راهگشای شما باشد. این مؤسسه حقوقی با گردآوری زبده‌ترین و برترین وکلای ایران توانسته است یک سر و گردن از سایر مجموعه‌های حقوقی بالاتر و بهتر عمل کند.