دسته‌ها
اخبار

بهترین وکلای تهران گروه وکلای ایران پارس بهترین وکیل در تهران ایران پارس-وکیل علیرضا مرادی

وکالت در کلیه دعاوی ملکی اعم از سرقفلی، مصادره اموال، وصیت و ارث، دعاوی شهرداری، کمیسیون ماده صد شهرداری، تخلیه ملک تجاری و مسکونی، الزام به تنظیم سند، خلع ید، فسخ و ابطال قرارداد، اختلافات پیمانکاری، مشارکت در ساخت و دعاوی علیه دولت و نهادهای دولتی. دارای سابقه فعالیت به عنوان نماینده و کارشناس حقوقی در شرکت ها و سازمان ها، سوابق وکالت در پرونده های حقوقی و کیفری. تمامی افراد متخصص و وکلای پایه یک دادگستری می توانند در صورت تمایل به همکاری با آسایش گستران از طریق فرم زیر نسبت به اشتغال در دپارتمان مرتبط با تخصص خود، اقدام نمایند. در این مشاوره به بسیاری از سوالات شما پاسخ داده خواهد شد و راهنمایی های لازم به منظور حضور عالی در دادگاه به شما گوشزد خواهد شد تا بتوانید بدون استرس و ترس به تنهایی در دادگاه حضور پیدا کنید.

  • دعاوی خانواده به دلیل درگیر بودن قشرهای مختلف سنی و موقعیتی اعم از زوجین، خانواده‌ها و فرزندان بسیار پیچیده بوده و باید در کمترین زمان حل و فصل شوند.
  • همچنین گروه وکلای دادورزان صلح و سازش وکلا خبره و متخصصی دارد که آماده قبول وکالت شما عزیزان هستند.
  • وکلا و مشاوران حقوقی علاوه بر اخذ مدرک کارشناسی یا بالاتر مراحل بسیار سخت کانون وکلا را برای دریافت پروانه گذرانده است.
  • وسعت دعاوی مختلف حقوقی و کیفری و نیز روندهای مختلف طرح دعوی و اجرا به‌گونه‌ای است که یک نماینده حقوقی نمی‌تواند بازده کامل در همه پرونده ها از خود نشان دهد.
  • گروه وکلای دادورزان صلح و سازش در تهران در دعاوی حقوقی و کیفری و دیگر دعاوی پنج سال سابقه فعالیت مستمر و مداوم دارد.
  • حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.

زیرا در حوزه وکالت چنین چیزی وجود ندارد که صدرصدر تضمین می‌دهم پرونده موفق شود. و نیز وکیل خبره در تهران نباید خیلی به مسائل مالی توجه کند و حق‌الوکاله موکل خود را در اولویت قرار دهد. که از ابتدا و طرح موضوع شکایت فرد شاکی را مشورت و راهنمایی دهد‌. و در تمام مراحل رسیدگی به پرونده به‌عنوان یک راهنما و مشاور خوب عمل کند. با توجه به اینکه در تمامی پرونده‌هایی که مربوط به دعاوی مختلف هستند. در گروه وکلای یعقوبی معرفی وکیل بر اساس نوع پرونده انجام می شود.

چرا انتخاب بهترین وکیل اداری ضروری است؟

در هر یک از این پرونده ها دلیل متفاوتی وجود دارد که به خاطر آن یافتن بهترین وکیل تهران برای وکالت در پرونده های شما در دادسراهای شرق تهران ، غرب تهران و شمال تهران یا مرکز و جنوب تهران اهمیت پیدا خواهد کرد. یکی از ویژگی های مهم وکیل ملکی متخصص این است که قبل از حضور در جلسه و دفاع از موکل خود با مطالعه پرونده، اطلاعاتی کامل از موضوع پرونده و دلایل و مدارکی را به دست آورد. همچنین وکیل خوب کسی است که در مقابل موکل احساس مسئولیت کند و پاسخگوی موکل خود باشد در حالی که وکالت خود یک نعهد به وسیله است و وکیل نیز در رسیدن به نتیجه به صورت قانونی مسئولیتی ندارد. مادامی که دعوای کیفری در جریان باشد، حضوروکیلدر دادرسی و محاکمات کاملا ضروری است و ممکن است موکل به دلایلی مختلف از جمله نداشتن بضاعت مالی و.. از اخذوکیلامتناع کند، در این صورت به تشخیص دادگاه، از بین کلیه‌ی وکلای دادگستریوکیلی برای او گرفته می‌شود که حال ممکن است به همان دلیلوکیلبه صورت رایگان برای او وکالت نماید. دوست خوبم من اکثر این وکلا رو میشناسم و با برخی هم در جلساتی بودم.

ادامه حقوق اراضی

نتیجه کار برای تمام افراد مهم است که در این صورت انتخاب بهترین وکیل آسان تر می شود. اما در اقتصاد امروزه باید به این نکات توجه داشت که هزینه وکیل نیز جزئی از دغدغه های افراد شده است و برای انتخاب بهترین وکیل اولین معیار انتخاب، داشتن تجربه و سابقه می باشد. بسیاری از وکلا و موسسات حقوقی چند شماره با برای دسترسی عموم قرار می دهند تا مردم بتوانند اول مشکل خود را به صورت تلفنی با مشاورین و وکلای متخصص در میان بگذارند و در صورت لزوم به صورت حضوری به دفتر وکالت مراجعه کنند. بهترین وکیل کیفری در تهران باید در اکثر دعاوی توانایی و تخصص بالایی داشته باشد. وکالت در دعاوی کیفری علاوه بر اینکه سختی و پیچیدگی هایی دارد حساسیت بسیار زیادی نیز دارد زیرا وکیل اگر به وکالت از شاکی به پرونده ورود کند می تواند موجب فرار مجرم از مجازات و عدم دسترسی شاکی به حقوق خود شود. در ایران این امکان وجود ندارد تا وکلا به منظور خاص یا در حیطه مشخصی آموزش ببیند، و صرفا در آن حوزه وکالت نمایند.

چگونه بهترین وکیل پایه یک دادگستری را انتخاب کنیم ؟

پس از انتخاب بهترین وکیل، بهتر است ابتدا با تماس تلفنی، موضوع خود را با وی مطرح کنید تا وی از مشکل شما آگاه شود. اگر موضوع پرونده بدون نیاز به وکیل حل شود، وی راهکارهای لازم را به شما ارائه می‌دهد. در غیر این صورت می‌توانید به صورت حضوری به دفتر وی مراجعه و از نزدیک با بهترین وکیل انتخاب شده به مشاوره حقوقی پرداخته و در صورت تمایل پرونده خود را به او بسپارید. بهترین وکیل خانواده کسی است که بتواند شرایط پیچیده پرونده های خانواده را درک کند و علاوه بر آن یک روانشناس خوب باشد، بر احساسات خود غلبه کند و بتواند فرآیند حقوقی را در کمترین زمان چه از طریق روند دادرسی و چه مصالحه به پایان برساند. بهترین نماینده حقوقی کیفری کسی است که علاوه بر تخصص به این حوزه صبر و تحمل و پشتکار لازم برای پیگیری پرونده های کیفری را داشته باشد.