دسته‌ها
اخبار

بهترین وکیل تهران و نحوه سوال از آن گروه وکلای آریا دادیار-وکیل علیرضا مرادی

یه سوال از شما وکلای محترم تهران بزرگ داشتم، پدر من از یک نفر شکایت کرده ولی موقتا نمیخواهد دادگاه به شکایت رسیدگی کند، الان باید چکار کنیم؟ نه اینکه کلا بخواهد شکایت اش را پس بگیرد فقط در حال حاضر نمیخواهد دادگاه به این پرونده رسیدگی کنه. چندتا کامنتی که بالا نوشته شده نشان از این داشت که متاسفانه بیشتر مردم با وظایف وکیل آَشنایی ندارند. اکثر مردم، علت عدم نتیجه مطلوب گرفتن در پرونده را، شخص وکیل می دانند و یا حتی در مورادی بیان می کنند که وکیل با طرف مقابل زد و بند داشته است، لطفا دقت بفرمایید که حکم و نتیجه پرونده به دست قاضی محترم دادگاه هست و این قاضی است که تصمیم میگیرد نه وکیل. حتی اگر دو طرف پرونده هم به توافق و تفاهم رسیده باشند، تاثیری در نظر دادگاه نخواهد داشت. این تصویر غلط باید از ذهن مردم پاک شود و بدانند که اثر به قریب به اتفاق وکلا، بسیار زحمت کش و درستکار و متعهد به موکل هستند و تمام تلاش خود را برای پرونده موکل انجام می دهند. لذا یکی از اهداف آقای مسعود اسلامی مهر بعنوان رییس موسسه حقوقی و داوری بین الملل صلح صدرا ایجاد صلح و سازش بین اشخاص و انجام داوری در کلیه زمینه‌های حقوقی و تجاری می‌باشد.

  • کارآموز هنوز دوره کارآموزی را به تمام نکرده و در آزمون اختبار نیز شرکت نکرده است.
  • نکته متمایز موسسه حقوقی تهران وکیل با دیگر موسسات حقوقی انجام پرونده ها توسط وکلای تخصصی می باشد.
  • وقتی فردی دچار مشکلات حقوقی می‌شود قطعا به دنبال یک حلال مشکل است، در واقع در پی کسی است که در درجه اول مشکل حقوقی او را به درستی متوجه شده و به خوبی درک نماید و بتواند از همه زوایا آن را مورد بررسی قرار دهد و در درجه دوم بتواند که مشکل او را در موازین قانونی کشور به سرانجام برساند.
  • دعاوی کیفری در دادگاه های کیفری یک و دادگاه کیفری دو و دادگاه انقلاب بررسی می شوند.
  • پرونده‌های مختلف مالی نظیر مطالبه وجه چک و سفته و مطالبه وجه عادی، توقیف اموال، فک رهن، مطالبه خسارت و … را در کارنامه خود داشته باشد.

گروه وکلای صلح صدرا آماده پذیرش کلیه دعاوی موکلین عزیز می‌باشد. بنابراین، وکیل باید تمام مواد قانونی و رویه محاکم و پیگیری پرونده های حقوقی و کیفری آشنا باشد. بهترین وکیل کسی است که علاوه بر تخصص و تجربه در مواردی که نیازی به طرح دعوا یا شکایت در دادگاه نیست، موکل را درگیر محاکم نکند. گروه وکلای ایران پارس اکسپرت با همکاری چند وکیل متخصص در تمام دعاوی حقوقی در هر زمینه ای که دچار مشکل شده باشید، به شما بهترین وکلای تهران را معرفی خواهد کرد. برای انتخاب بهترین وکلای تهران دقت بالایی داشته باشید زیرا انتخاب یک وکیل خوب در در انجام یک پرونده حقوقی بسیار تاثیرگذار است که این می تواند نقش بسزایی در کارهای وکالتی شما داشته باشد. گروه وکلای ایران پارس اکسپرت یکی از قدیمی ترین موسسات در تهران ایت که دارای وکلای برتر تهران می باشد و می تواند متناسب با پرونده شما بهترین وکیل را معرفی کند.

مشاوره حقوقی + 100% تخصصی توسط وکیل

به محض ارسال درخواست خود از طریق سامانه دادسان، رزومه ی وکلای تهران که در موضوع مورد نظر شما تجربه و تخصص دارند برای شما ارسال می شود . در واقع ما در دادسان این امکان را فراهم می کنیم که شما رزومه، شرح سوابق و همچنین نتیجه ی نظرسنجی سایر کاربران در مورد وکلای تهران را بررسی کرده و در نهایت با توجه به مشکل حقوقی و بودجه ی مورد نظرتان بهترین خدمات را از بهترین وکیل متخصص تهران در کمترین زمان دریافت کنید. بی شک استفاده از نظرات کسانی که در هر امری دارای سالها تجربه موفق می باشد می تواند در این زمینه کمک شایانی به شما نموده و به سرعت شما را به نتیجه مورد نظر برسانند.

سر لوحه گروه وکلای یعقوبی ، پذیرش پرونده بر اساس رعایت مصلحت و غبطه موکل و یافتن مسیر صیحیح می باشد و اگر پرونده راه حلی داشته پذیرفته می شود. در نهایت در خصوص انتخاب وکیل احتیاط کنید که در دام کارچاق کن ها و واسطه ها در اطراف دادگاهها نیفتید. زیرا استفاده از الفاظی مانند داشتن ارتباطات یا دریافت حکم در مدت دو یا 3 روز ممکن است برای شما وسوسه انگیز باشد و در دام این اشخاص بیفتید. حتما در خصوص انتخاب وکیل دقت کنید که به وکیل دادگستری وکالت دهید. به عبارتی یک وکیل پایه یک دادگستری در اموری که به او وکالت داده می شود نماینده موکل خود محسوب می شود و باید در اقداماتی که انجام می دهد صداقت و حسن نیت داشته باشد.

هرآنچه که لازم است درمورد وکیل پایه یک دادگستری بدانید

در پرونده های زیادی دیده شده است که شخص به دلیل عدم آگاهی و دسیسه دیگران به جرم مواد مخدر متهم شده است. یکی از مؤثرترین و مفید ترین روش ها به جهت اثبات بی ‌گناهی در قاچاق مواد مخدر، عدم وجود سابقه قبلی برای این نوع جرم ها می باشد. کشور جمهوری اسلامی ایران به دلیل شرایط جغرافیایی و همسایگانی که در اطراف خود دارد یکی از کشور هایی می باشد که در مسیر ترانزیت و قاچاق مواد مخدر قرار دارد.

ثبت ورود و خروج شرکا در شرکت سهامی خاص و مسئولیت محدود

زیرا، انتخاب وکیل کم تجربه ممکن است صدمات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد. همیشه بهتر است برای حل مشکلات حقوقی از بهترین وکیل تهران کمک گرفت تا به بهترین شکل مشکلات حقوقی و کیفری را حل نماید در کوتاه ترین زمان رای را به نفع شما اخذ نماید. یکی از مهم ترین ویژگی های بهترین وکیل تهران متعهد بودن است و زمانی که دفاع از فردی را قبول می کند باید آن را بهترین شکل ممکن انجام دهد تا موکل با مشکلات دیگری روبه رو نشود. به همین دلیل بهترین وکیل باید به بهترین شکل و در کوتاه ترین زمان انجام دهد تا موکل بتواند به او اعتماد کند.

اما یکی از نکات قابل ذکر در این زمینه این است که تخصصی که یک وکیل متخصص در زمینه امور و پرونده‌های کیفری، به طور ویژه کسب می‌کند و با آن سر و کار دارد. بهترین وکیل تهران وکیلی است که متخصص دعاوی حقوقی و کیفری مربوط به اموال غیر منقول است. معمولا پرونده ها پیچیدگی‌های زیادی دارد که برای حل آن‌ها به حضور یک وکیل خبره نیاز است. از آنجا که یک وکیل بی تجربه در بحث های مربوط به وکالت می تواند به توقف و کندی جریان پرونده دامن زده و همچنین هزینه های زیاد برای موکل خود شود، انتخاب بهترین وکیل تهران و یک وکیل پایه یک دادگستری متخصص و باتجربه می تواند تاثیر بسیار زیادی در موفقیت پرونده در کوتاه ترین زمان ممکن داشته باشد. سامانه حقوقی بنیاد وکلا، به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و تخصصی‌ترین سایت‌های حقوقی کشور، این امکان را برای متقاضیان و مخاطبان خود فراهم آورده است تا به صورت کاملا تخصصی، مشاوره‌های حقوقی مربوط به کلیه دعاوی را به صورت وکیل آنلاین یا حضوری دریافت نمایند. سامانه مشاوره حقوقی بنیاد وکلا، این افتخار را دارد که با استفاده از وکلای پایه یک دادگستری، کارشناسان و مشاوران مجرب و خبره و تحصیل کرده، پاسخگوی تمام ابهامات، سوالات، نگرانی‌ها و دغدغه‌های هموطنان، پیرامون کلیه دعاوی حقوقی و کیفری آن‌ها باشد.