دسته‌ها
اخبار

وکیل دادگستری در مشهد + شماره تماس و آدرس گروه وکلای دادورزان صلح و سازش-وکیل علیرضا مرادی

به همین سبب در این مقاله سعی کرده ایم وکیل خوب در مشهد این شهر را معرفی کنیم تا آشنایی کاملی با آن ها داشته باشید. مجید شادمان دارای مدرک کارشناس ارشد بوده و به عنوان مدیر عامل موسسه حقوقی و وکیل پایه یک دادگستری در مشهد فعالیت می‌کند. وکیل مجید شادمان بیش از 15 سال در مؤسسه حقوقی و قضایی فعالیت داشته و به مدت 10 سال نیز به عنوان وکیل دادگستری مشغول فعالیت است.

این حجم از رضایت و توفیق در پرونده‌ها باعث شده که وکیل “رضا حسینی برج” یکی از بهترین وکیل های شهر مشهد شناخته شود و تبحر این وکیل زبانزد مردم گردد. تجربه ضرورت مشاوره حقوقی را ثابت کرده است زیرا افراد می‌توانند با تکیه بر آگاهی حقوقی مشاوران، تصمیم بهتری برای مسائل حقوقی خود بگیرند. از این جهت سایت مشاوره حقوقی موسسه حقوقی داوری عدالت گسترمشهد از ابتدای سال 1397 با هدف پاسخگویی تخصصی دقیق به سوالات حقوقی و قضایی فعالیت خود را آغاز کرد. ممنونم از تمام افرادی که تا انتهای مقاله بهترین وکیل مشهد همراه ما بودند. در ابتدای مقاله گفتیم که مهم ترین ویژگی های یک وکیل در مشهد چیست و توضیح دادیم که مشاوره و سپردن پرونده ها به بهترین وکلا چه مزایایی دارد. امیدوارم که این مطالب برای شما مفید بوده باشد، اگر سوال، انتقاد و پیشنهادی دارید برای ما کامنت نمایید.

  • پس از مشاوره گرفتن از ما اگر نیاز باشد قرارداد وکالت بسته میشود و شما پرونده خود را به ما میسپارید.
  • وکیل سرقت در مشهد می تواند با قبول وکالت در پرونده سرقت جرم یا بی گناهی یک متهم را با توجه به قوانین اثبات کند.
  • آقای حسینی برج از وکلای پایه یک شهر مشهد هستند و با تیم حرفه ای که دارند آماده قبول وکالت پرونده های حقوقی، کیفری، خانواده و … می باشند و تمام سعی خود را می کنند تا آن را به نفع موکل حل نمایند.
  • تا شما اطلاع داشته باشید که در کدام دادگاه باید دعوای خود را پیگیری نمایید.
  • سلام با کارشناسان مجرب از طریق پل‌های ارتباطی موجود در سایت در این زمینه تماس حاصل فرمایید.

پیش می آید که نمی توانید به صورت حضوری به موسسه حقوقی مراجعه کنید و تنها راه حل خود را آنلاین دریافت مشاوره می بینید،خب شما می توانید با استفاده از راه های ارتباطی و شبکه های اجتماعی ذیل با مشاورین و وکلای ما ارتباط برقرار کنید و اقدام به دریافت مشاوره کنید. در صورتی که به دنبال یک وکیل خوب مشهد و معتبر هستید لازم است بدانید که یک وکیل دادگستری در مشهد به طور دقیق میداند که در هر پرونده با توجه به نوع و شرایط هر پرونده و دعوی به چه نحوی دادخواست خود را تنظیم کند . این را باید توجه داشت و تأکید کرد که پرونده ها و دعوی تخصص و تبحر لازمه ی پیروزی و موفقیت در پرونده های است . هدف ما در وکیل از ما معرفی بهترین وکلا در زمینه های دعاوی خانواده، کیفری، ملکی و سایر زمینه ها می باشد.

دریافت نوبت مشاوره حضوری

شرایط پرداخت شامل تسویه در پایان رای نهایی و یا پرداخت به صورت چند مرحله بدون ضمانت می باشد. وکیلی که قصد کمک گرفتن از آن را دارید باید با توجه به دعاوی مختلف، در زمان‌های لازم بتواند پیگیری‌ها را انجام دهد و همچنین نسبت به موضوع بی‌تفاوت و بی‌اهمیت نباشد. اگر نیاز به مشاوره با یک وکیل دارید همین حالا درخواست خودتان را برای ما ارسال کنید. پس از تشکیل اتاق فکر و حل شدن پرونده تان توضیحات کاملی درباره پرونده به شما داده میشود. دعاوی مربوط به پیمانهای خاص نظیر فهرست بهایی، زیربنایی، سرجمع، فهرست خاص و … در صورتی که قرادادی خصوصی فی مابین وکیل و موکل وجود نداشته باشد حق الوکاله بر اساس آیین نامه تعرفه حق الوکاله وکیل مصوب 1398 تعیین می گردد.

با آخرین الحاقات و اصلاحات صورت گرفته در قوانین جمهوری اسلامی ایران، در حال حاضر قوانین و مقررات قانون مدنی در کتاب هفتم (ماده های 1034 لغایت 1157 ) و همچنین کتاب هشتم در ماده های 1158 لغایت 1194 و هکتاب نهم در ماده های قانونی 1195 لغایت 1206 به بحث ها و قوانین و قواعد مربوط به دعاوی خانوادگی پرداخته شده است. درباره روند و مراحل شکایت های کیفری باید بیان نمود که ابتدا قبل از هر چیزی شکایت در دفتر خدمات قضایی و دادسرا مطرح خواهد شد. همچنین باید شکواییه خطاب به دادستان نوشته بشود و در آن شخصی که نسبت به او ادعا و شکایتی مطرح می باشد با قید دقیق مشخصات معین و شرح شکایت نوشته شود و مدارک و مستندات لازمه نیز ضمیمیه پرونده بشود.

تنظیم اظهارنامه مالیاتی

مجموعه وکیل VIP با به کارگیری بهترین وکیل پایه یک دادگستری، سالهاست ارائه دهنده خدمات حقوقی به صورت تخصصی بوده است. معیار انتخاب یک وکیل حرفه‌ای، شخصی است که تخصص او در دعوی مورد نظر شما باشد که به وی، وکیل متخصص یا وکیل VIP می‌گویند. این مجموعه دارای سابقه وکالت در پرونده‌‌ های مربوط به دعاوی کیفری و حقوقی می‌باشد. وکلای متخصص شامل وکیل طلاق، وکیل ملکی، وکیل امور حسبی، وکیل ارث، وکیل امور مالی، وکیل امور ثبتی، وکیل خانواده و … می‌باشد.

سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلب گزیده‌ای از بهترین وکلای مشهد – لیست 10تایی را مطالعه کردید. این افراد با فراگیری علم حقوق و ورود به عرصه‌های کاری قضاوت، وکالت و مشاوره حقوقی می‌توانند بهترین راه حل‌ها را برای پیچیده‌ترین موضوعات از دل قوانین بیرون بکشند. سلام، من در مجله برترین وکیل سعی در معرفی وکلای متخصص ایرانی و توضیح مسائل حقوقی دارم.

معیار انتخاب یک وکیل حرفه‌ای، شخصی است که تخصص او در دعوی مورد نظر شما باشد که به وی،وکیل متخصصیاوکیل VIPمی‌گویند. خانم برومند از وکلای پایه یک دادگستری مشهد و عضو کانون وکلای دادگستری استان خراسان می باشند. سابقه فعالیت ایشان در حرفه وکالت بیشتر از 8 سال می باشد و پرونده هایی که قبول کرده اند در زمینه دعاوی ملکی و دعاوی مربوط به املاک می باشد.

بهترین وکیل را برای دعوی حقوقی یا کیفری خود از وکیل وی آی پی بخواهید. مهناز دلاویز، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، کارشناس حقوق، دانشجوی ارشد حقوق خصوصی، دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری به شماره 2890، قبول وکالت در تمام دعاوی خانوادگی، حقوقی، کیفری و از نظر ایشان یک وکیل باید دارای مهارت سخنوری و زبانی شیوا برای بیان مسائل قانونی و راهنمایی موکل باشد. علی عباسی وکیل پایه یک دادگستری عضو کانون وکلای دادگستری خراسان و دانشجوی دوره‌ی دکتری حقوق خصوصی با نزدیک به 10 سال سابقه وکالت در مشهد می‌باشند. علی ابراهیمی ‌مهر نیز به عنوان بهترین وکیل مشهد شناخته شده که از سال 1393، کار وکالت خود را شروع کرده است.