دسته‌ها
اخبار

وکیل پایه یک دادگستری وکیل دادگستری موسسه حقوقی تهران وکیل-وکیل علیرضا مرادی

مدارک کارشناسی حقوق مدرک پایه است و سایر فارغ‌التحصیلانی که مدرک کارشناسی سایر رشته‌ها را دارند، حتی اگر مدرک کارشناسی یا دکترای آن‌ها حقوق باشد، نمی‌‎توانند در این آزمون شرکت کنند. دانشجویانی که مدرک کارشناسی ناپیوسته اخذ نموده اند برای اجازه شرکت در آزمون، دروس دوره کارشناسی را در کاردانی پاس کرده باشند. در هنگام ثبت نام، سن داوطلب در حوزه قضایی تهران از ۴۰ سال و در سایر حوزه‌ها از ۵۰ سال تجاوز نکند.

  • وکیل پایه یک دادگستری موظف است در متن وکالت نامه خود، کلیه موضوعات را به صورت صریح و کاملا واضح بازگو کند و موکل خود را از آن آگاه سازد.
  • تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت وکیل نوین می باشد و هرگونه کپی برداری غیر قانونی محسوب خواهد شد.
  • در هر حالتی در نظر گرفتن رزومه و سابقه کاری برای انتخاب وکیل لازم و ضروری است زیرا رزومه کاری مهم ترین عامل تعیین کننده و پارامتر مهمی برای تشخیص وکیل متخصص است.
  • یکی از خدماتی که گروه آریا دادیار ارائه می دهد مشاوره رایگان به صورت 24 ساعته می باشد که برای همشهریان تهران و سایر نقاط کشور قابل انجام خواهد بود.
  • برای برقراری ارتباط آسان با مدیریت مجموعه گروه وکلای دادورزان صلح و سازش را دنبال نمایید.

تا بتوانند مسیر پرونده خود را به یک وکیل خوب در تهران بسپارند. اما سوال اساسی اینجاست که چطور می‌توانوکیل حرفه‌ای در تهران را برای یک پرونده انتخاب نمود. همانطور که می‌دانید انتخاب وکیل خوب و با تجربه در پرونده ها اخص پرونده های ملکی و کیفری بسیار حساس می باشد. زیرا اینگونه پرونده ها با مال و حیثیت اشخاص ارتباط دارد از این رو ما به معرفی وکلای با تجربه در حوزه تخصصی خانواده ، ملکی ، کیفری و ثبتی و وصول مطالبات می پردازیم.

یا برای کسب و پیشه، مالک می تواند با مراجعه به دادگاه یا شورای حل اختلاف تقاضای تخلیه ید بنماید. ما وکیل مشاوره در تهران را به صورت آنلاین و بدون نیاز به حضور شما برای وکیل دعاوی در تهران به لیست خدمات خود اضافه کرده است. بنابراین برای اینکه دعوا در روند و مراحلش دچار مشکل ناخواسته ناشی از بی تجربگی نباشد. که موضوعات و دعاوی، را فردی بررسی، برنامه ریزی و رسیدگی نماید. خسارات مالی یا جانی سنگین با تبعات غیرقابل جبرانی به بار می‌آورند. اگر به دنبال وکیل خوب در تهران و یک وکیل حرفه ای در تهران هستید.

کمیسیون ماده 170 آیین نامه قانون ثبت

تبلیغات تلویزیونی، اینترنتی و سایر رسانه های گروهی معیار و ملاک مناسبی برای تحقیق نیستند. می توانید به کانون وکلای دادگستری مراجعه کنید و در مورد سابقه وکیلی که قصد انتخاب آن را دارید مطلع شوید. در حال حاضر، در هر کدام از حوزه‌های فوق وکیل آقا و یا خانم متخصص به فراوانی وجود دارد و افراد براساس علاقه و میل خود می‌توانند در پرونده های مختلف وکیل خانم و یا آقا انتخاب کنند.

سوالاتی برای انتخاب بهترین وکیل تهران

در نهایت لازم است که قبل از انتخاب نهایی وکیل مد نظر جلسه ای به عنوان معارفه یا مشاوره برگزار شود و سپس اقدام به امضاء و عقد قرارداد وکالت نمایید. افرادی که قصد انتخاب وکیل پایه یک دادگستری برای سپردن امور حقوقی خود به او را دارند، با استفاده از شاخصه‌هایی که در متن این مقاله ذکر شد می‌توانند اقدام به انتخاب وکیل نمایند. اما راهکارهای لازم برای جستجوی یک وکیل خوب برای قبول وکالت چیست؟ یکی از راه های مورد اعتماد برای انتخاب وکیل خوب انتخاب از راه پرس و جو است.

بهترین وکیل در تهران

در انتخاب بهترین وکیل تهران هم باید دقت زیادی وجود داشته باشد. در شهر تهران وکلای بسیاری مشغول فعالیت هستند که در زمینه‌ های مختلف وکالت میکنند. وکیل قضایی چهار سال در رشته حقوق در سطح کارشناسی تحصیل کرده و ممکن است تحصیلات تکمیلی هم داشته باشد. وکیل قضایی بعد از اتمام دوره کارشناسی در آزمون وکالت شرکت کرده و پس از اتمام کارآموزی پروانه وکالت گرفته است. رسیدن به این مرحله بسیار دشوار است و نیاز به تحصیل و مطالعه فراوان دارد. در نتیجه هرکسی نمی‌تواند وکیل قضایی باشد.وکیل پایه یک دادگستریاختیارات بیشتری نسبت به وکیل پایه دو دارد.